Poster: GinoV
Hey
is de deno helemaal naast de boot gevalen want niet te vertrouwen zal ik niet zeggen
misschien ben ik van de stenentijdperk maar in mijn tijd was denon standaard en was pioneer maar huis tuin en keuken grief
maar het possitiefen is dankzij de hoge prijzen van pioneer (over priced) zijn de andere wel een pak goedkoper in verhouding
en ik heb eerlijk gezegd altijd een hekel gehad aan het jogwheel van pio met zijn tandwelen
dus persoonlijk voor die prijs zal ik gaan voor de sc2900 of zelf voor de 3900 want ik ben gewoon van met vinyl te draaien en de featurs zijn zeker ook te vertouwen zoals pio want de meeste back up systemen zijn nog altijd de dubbele van denon
mvg Gino
Poster: Martullia
Wordt zoiezo normale jog, doe ik nu ook al dus om dan te gaan overstappen op een draaiende, lijkt me niet zo makkelijk. Liefste wil ik net als de meeste een cdj 2000 is echt geweldig om op te draaien, maar is mij het geld niet waard. Vind 850 en 900 ook fijn om op te draaien, maar wat mij tegenstaat is dat er geen hotcue's opzitten wat mij beperkt in mijn mogelijkheden hadden ze er beter op kunnen doen dan die autoloop functies. Wat ook zo dom blijf vinden is dat er geen geld wordt geinvensteerd in een fatsoenlijk scherm op een telefoon heb je een beter scherm dan een speler van rond de 1000 euro. Lijkt mij sterk dat de cdj 900 of 850 duurder had hoeven te zijn met zo'n zelfde scherm als de cdj 2000. Maar dat zal wel een marketingstrategie zijn, dat krijg je als je een soort van monopoly hebt op high end tabletops.
Poster: Martullia
Ben geen Armin fanboy maar kwam dit filmpje toevallig tegen, hij is het wel met me een wat que points betreft. http://www.youtube.com/watch?v=dN5lutezN4w&feature=related geeft nog wat andere tips ook.
Poster: DolivieiraHet is hoeft ook niet echt een probleem te zijn maar ik vind het toch wel een beperking. Je kunt niet terwijl je een nummer aan het draaien bent , naar een ander cue point springen omdat die call cue points eerst geladen moeten worden. als je hot cue's hebt kun je toch meer met een track doen.
Tuurlijk is het makkelijk wat Armin probeerde uit te leggen. Maar zonder heb ik ook echt geen probleem er mee. Ik draai weleens in een kroegje in Vlaardingen. 2 x per maand en daar staan 3x CDJ800MK2 en daar zitten ze ook niet op. Mijn maat waar ik vaak mee draait,, die draait daar vast en draait voornamelijk met CDs. En die ?heb zijn cuepionts in de memory van de CDJs zitten en dat gaat net zo makkelijk. Als die ze cd er in doet waar die een cuepiont of loop van heb opgeslagen dan can die ze met de call knop oproepen. Ik sluit altijd mijn Traktor timecode set er op aan. Dus mijn Cue's en loops zitten in traktor. En met de CDJ900 en CDJ850 kan je met rekordbox net zo makkelijk cue' s zetten zo dat je ze weer kunt callen als er mee draait