Poster: Blackaround
Ik heb nu 2 cdj850's..?
Ik ben er zeeeeer blij mee!
Als je ze nieuw koopt, ga voor de 900's, voor die paar 100e euro's meer!
Je hebt link, slip mode..
Ik denk dat ik mijn 850's ga verkopen voor 900's.. als je geintresseerd zou zijn..
Ze zijn 8 maand oud. alls nog aanwezig,doos, factuur, handleiding en kabels.
Poster: Dolivieira
I
Poster: Snoey
850's zijn prima, het uiterlijk van de 900 is alleen veel mooier.?
Poster: Martullia
Ik ben er in ieder geval uit voor mij wordt het de 900, de 850 is meer semi pro & de 900 is pro en als je toch geld uit gaat geven kun je het maar beter goed doen, voor die paar honderd euro meer loont het denk wel de moeite maar ik draai dan ook niet met traktor. En het gebogen scherm bijvoorbeeld is ook super handig er zit een betere geluidkaart 24-bit tegen 16bit in de 850. Quantisize ,slip mode en de link modus is ook supper handig. Als je ooit zonder traktor wil draaien zul ook meer aan de 900 hebben. Al moet ik zeggen dat ik de 850 ook een heel fijn ding vind maar hij is wel erg basic.
Poster: RASIk heb hier 4 UTP kabels liggen dus kan wel weer vooruit.
Link modus... Bespaart je wel een hele usb-stick en wat extra synchroniseren. Kost wel weer een ethernet-kabel.
'Gebogen' scherm... Heb met de cdj-1000's nooit een probleem gehad met een ongebogen scherm. Voor lcd schermen is het praktisch omdat die last hebben van een kijkhoek, maar de cdj-850 en cdj-900 hebben helemaal geen lcd-scherm. Misschien een klein voordeeltje als je de zon erop hebt staan.
Slip modus. Leuke gimmick. Ga je waarschijnlijk net zo vaak gebruiken als de reverse.
Je zult de pro's echt niet met 850's zien draaien. Alleen de cdj-2000 is pro, cdj-900 en cdj-850 zijn allebei semi-pro.
16bit tegen 24 bit? Hoeveel nummers heb jij op je schijf staan die 24bit zijn? De meeste mp3's zijn gewoon 16bit bij 44.100hz en het verschil ga je echt niet horen
Het grote grote voordeel van de 900's: Groter scherm.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.