ik draai al effe op cd's, maar tussendoor draai ik wel graag eens op vinyl, serato timecode wel te verstaan. nu krijg ik het zo wel dat ik eindelijk de tracks van in het begin aan het spelen krijg, en nu zit er storing op beide kanalen. er moet dus een algemeen probleem zijn, alles zit op phono, en de aarding zit goed aangesloten. waar kan het probleemm zich nog in bevinden?
What do you think about storing op platenspelers + serato ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Staat je mixer ook op phono ipv line geschakeld? En geef even zelf aan wat je al hebt geprobeerd inderdaad anders gaan wij oplossingen noemen die je zelf al hebt bedacht.
het probleem zit hem op mijn beide platenspelers, bij serato. serato staat ingesteld op phono en ook de mixer stat op phono, nu, ik kan het wel niet testen met gewone platen dat heb ik nl niet. het probleem doet zich voor met ieder nummer, zowel door de headphone als door de speakers. de aardingen zitten goed aangesloten. ik heb al de aarding beter proberen aansluiten, settings veranderen..
Klopt ja, de kabels van je interface naar mixer moeten inderdaad op Line volgens mij. Speler naar interface = phono, interface naar mixer = line. Athans zo werkt het bij Spin wel.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
This is an old Topic
No new postings for 4.631 days. Post CommentThat would be 154.4 months or a whopping 12.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.