Je hebt gewerkt; heel duidelijk zo.

Even zo, want imageshack zie ik niet op DJR.
Nee, het hoeft even niet dat je de mixer apart test. Ook niet de PC, want ik gok nu met de nieuwe info toch op iets van de aarding.
Apart testen van je PC. En apart testen van je mixer vroeg ik om zeker van te zijn dat er geen inwendige storing zit in deze apparaten. Ik vraag je bepaalde test te doen om bepaalde dingen te kunnen uitsluiten. Maar ik vertel niet alles waarom etc., want ik type al hele lappen tekst.

Zelfs de mixer lenen hoeft dus even niet. Maar laten we eerst iets anders bekijken.
Nu wordt het moeilijker. Ik had een paar maandjes terug ook een brom op een speaker. Dagenlang van alles geprobeerd. Ook op DJR hulp gevraagd. Niks lukte. Besloot de speaker met pijn in het hart weg te doen. Toen deed tie het weer, zonder dat ik wat had gedaan.

Static is gevaarlijk voor USB memories, kan al de info erop wissen.
Waren je stroomkabel stekkers altijd op deze manier van je tekening gekoppeld?
Het helpt waarschijnlijk weer niets, maar probeer dit. Gewoon omdat ik meestal zo aansluit dat alles wat bij elkaar hoort, in de buurt van elkaar is. Dus kleinere kans op lussen.
Zet in de 1e stopcontact van de 1e verdeeldoos met 4 stopcontacten de ongeaarde verdeeldoos met de monitors. (bedoeling: grote stroomverbruiker het dichtst bij wanddoos en dichtbij DJM en CDJ).
Wissel modem en beeldscherm van stopcontact. (bedoeling grote stroomverbruiker scherm en PC bij elkaar)
Zet waar nu de switch rekordbox is, de PC. (bedoeling: alle PC apparatuur bij elkaar)
De switch rekordbox mag je zetten in de 4e stopcontact van de 1e verdeeldoos met 4 stopcontacten, waar de KRK nu zijn.
Maar misschien is er iets mis met de aarding van je hele huis, want static moet juist door de aarding worden afgevoerd.
Het kan ook dat 1 van de verdeeldozen stroom lekt. Kun je checken door verdeeldozen te wisselen.
Of 1 van de stopcontacten, met name van de verdeeldoos waarop de DJM nu zit, lekt stroom. Testen door de DJM op een andere stopcontact te zetten.
Of misschien is het de wanddoos zelf die niet in orde is. Testen door de DJM rechtstreeks hierop aan te sluiten.
Blijf voelen naar static. Ik neem aan dat de DJM geen storing heeft wat stroom lekt (static), want eerst had de PC alleen de brom (toen dacht ik dat daar misschien een lek zat en vroeg ik je om een stand alone PC test). Voor mij niet, maar voor je eigen gemoedsrust zou je dus toch de stand alone test zo snel mogelijk kunnen doen. Dan weet je zeker dat de DJM en je PC niks mankeert.

De DJM kun je ook gewoon op je kamer testen door alles uit te doen, behalve de DJM en de Genelecs. Als het bromt, kan het de DJM zijn die een storing heeft. En dan pas doe je de andere kamer test. Als het in de andere kamer niet bromt, is er iets mis met je stopcontact(en).
Druk de plugs bij elke test je RCA kabels goed aan in de inputs voor de zekerheid. Bij goede RCA kabels grijpt de plug stevig aan en lijkt het soms alsof het al volledig is ingeplugged, terwijl dat nog ietsje dieper moet. Ja, ik geloof wel dat je het goed doet, maar soms zijn het kleine stomme dingen die een groot probleem veroorzaken. En ik weet dit, omdat het mezelf is overkomen.

Verder mag ik toch ook aannemen dat je stekkers goed contact maken met de stopcontacten?
Je hebt in elk geval niet helemaal voor niets gewerkt, want nu weten we dat het geen interferentie is en waarschijnlijk ziet je bekabeling ook wat netter uit.