Ik heb 2 juni 2x Numark NDX 900 en 1x Numark M6 gekocht. Ik had hiervoor een reloop digital jockey 2 die gebuikte ik met VDJ.? En dat vond wel prettig om mee te werken en De NDX 900 En M6 hoor je te kunnen aansluiten op VDJ. Toen ik met de Reloop verbinding maakte met de laptop via usb vond mijn laptop de controller gelijk maar als ik nu de Numark M6 probeer aantesluiten vind mij pc niks. En hij zou het moeten doen (de hele set) want ik heb al veel foto's gezien waar ik op zag dat de zelfde set als ik heb aangesloten is op VDJ..
Zouden jullie meer info kunnen geven hoe ik hem zou kunnen aansluiten.
Ik hoor graag van jullie. Gr. DJ Niho,
What do you think about NDX 900 M6 VDJ ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
De Numark M6 is geen midi controller waardoor je dus niet in staat bent om Virtual DJ te besturen. De USB functie wordt alleen gebruikt voor het afspelen en opnemen met Mac of PC.
Je zou dus nog een externe geluidskaart moeten kopen:
Native instruments Traktor Rane Serato? Numark mixvibes Reloop spin.
Die pakketten beginnen vanaf 100,- t/m 800,-? je krijgt dan een geluidskaart + timecoded vinyl en cd's. Hiermee kan je dan via je gear, de muziek vanaf je laptop via de bijgeleverde software?besturen.
Zou je de set die ik heb de ndx 900 en de m6 nog op een ander software kunnen aansluiten.. Ik heb ook nog Traktor LE 2 die zat bij de ndx 900 maar als ik die aansluit doen de spelers het wel maar mijn mengpaneel werkt dan niet.
ik hoor graag van jullie.
This is an old Topic
No new postings for 4.127 days. Post CommentThat would be 137.6 months or a whopping 11.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.