Poster: Winston
De mixer zit in de geluidsketen. Dus is het wel van invloed op de geluidskwaliteit.
Poster: Estacy
dat wel, maar de keten is zo sterk als de zwakste schakel, en in een timecode systeem is dat niet snel de mixer
Poster: FASA
wennen aan een nieuw systeem is sowieso niet fijn.?
Poster: Aziaat
Als je dan ook echt met Traktor (en dus met laptop) wil draaien dan kun je de 850's nog steeds aansluiten via MIDI/HID.
Daar heb je helemaal geen timecode voor nodig en vallen de argumenten weg om timecode te kiezen voor het gemak van de software.
Poster: FASA
@ Aziaat,
Een CDJ kan net zo goed crashen als een laptop. Als je met 1000, mk3's draait zal het idd niet veel voorkomen maar heb de laatste tijd veel vaker ?een cdj 2000 zien crashen dan een laptop tijdens een set. Daarbij, als je zorgt dat je WIFI uit staat en je laptop schoon houd is de kans vrij klein dat je echt problemen gaat krijgen met je laptop, maar idd het kan naturlijk altijd, je blijft afhankelijk van software.
Wat betreft cdj inpluggen via USB, moet ik toch echt feestbeest gelijk geven, ik vind het ook echt een stuk minder werken. Daarbij is het een feit dat inpluggen via USB een stuk minder precies/accuraat werkt dan Timecode (weet niet precies hoe dit zit maar zoek het eens op als je het interressant vind. Gaat om de hoeveelheid informatie en details die via de CDJ verzonden kan worden via USB. Nu zal je hier als normaal dj weinig last van hebben maar dit is wel de reden dat scratch dj's altijd kiezen voor timecode) En wat betrefd de Hotcue's, volgens mij kun je toch gewoon de cijfers op je toetsenbord daarvoor gebruiken als je wilt? (weet niet hoe dit is in Traktor, maar in Mixvibes/Spin in elk geval wel.
Verder snap ik het argument 'omdat je daar meer aan hebt' niet echt. Wat bedoel je hiermee?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.