op advies heb ik een numark m2 gekocht en een native instruments traktor audio 2 usb controller. nu wil ik hier graag met de numark de traktor software bedienen. maar ik krijg het niet voor elkaar qua aansluitingen. kan iemand hier me vertellen hoe ik dat aansluit?
alvast bedankt.
het is traktor op een macbook.
What do you think about Numark M2 en NI Traktor Audio 2 USB -> laptop ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je moet de bijgeleverde software voor traktor audio 2 installeren. Daarna de controller dmv de usb-kabel aansluiten op je macbook. De software configureerd dan de controller dmv een driver. Volgende stap is je controller activeren in traktor. Dit kan in traktor zelf, maar je kunt ook het traktor service center gebruiken. De laatste stap is het aansluiten van de controller op de numark m2. Als er signaal door de controller gaat zie je lampje a of lampje b oplichten. Aan de zijkant van de controller zitten nog 2 wieltjes (potmeters) waarmee je de geluidssterkte kunt aanpassen. Succes!
De mixer die je hebt gekocht is geen controller, evenals je geluidskaart. Het enige wat je zou kunnen doen is de twee aparte kanalen van je traktor door twee aparte kanalen van je mixer doorsturen. Met de spullen die je nu hebt kan je Traktor niet BESTUREN.
No new postings for 4.135 days. Post CommentThat would be 137.8 months or a whopping 11.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.