Almost-Pro

Roosendaal
Hoi mede dj-ers,
Ik wil een nieuwe headphone gaan aanschaffen en twijfel erg tussen de volgende 2:
Xone XD2-53
Pioneer HDJ 1500
De Xone is iets goedkoper maar voor die paar tientjes vind ik de prijs in elk geval geen argument om voor die te kiezen.
IK heb ze beide eens kort op gehad en toen bevielen ze beide erg goed. Voor mijn gevoel was de Xone iets helderder en de Pioneer had nog meer bass, maar de Xone had in principe al meer dan genoeg.
Ik draai vooral dubstep en drum & bass. Zowel het hoog als het laag is dus erg belangrijk, een headphone met alleen een heel erg laag heb ik weinig aan.
Ik zou graag ervaringen willen weten van dj's die draaien met 1 van deze 2 headphones, hoe blijven ze het doen op lange termijn en wat zijn voor en nadelen van de modellen.
De HDJ 1500 is nog niet erg lang uit maar ik hoop dat iemand er al wat zinnigs over kan zeggen.
Alvast Bedankt!!
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Pro

Beugen
de xone 2-53 is een update van de 53, dat was en is gewoon een topkoptelefoon, een variant van de Denon HD 1000 (ofzoiets heet ie) maar dan met een xone tintje. de 2-53 is nog beter, met meer metalen en dat soort dingen. ik zou voor de Xone kiezen, aangezien die een betere reputatie heeft dan de Pioneer, die nog maar net uit is
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'