hey mensen! even een snelle vraag, is het mogelijk om met een denon dns3700 een backspin te maken wanneer deze niet in vinylmode staat? alvast bedankt!
The beats are still banging :)
What do you think about Denon Dns 3700 backspin ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik denk wel dat 't kan... maar is lang geleden dat ik 'm heb aangeraakt. Volgens mij kan je de roterende motor uit zetten maar moet je 'm iig wel in vinyl-modus laten staan. Kortom, dan werkt ie als een CDJ.
Als je dat fijner vindt kan je trouwens beter voor een Pioneer gaan dan voor een Denon speler. De hele toevoeging van de roterende platter is dan dus weg.
ik heb mijn denons net een half jaartje, dus om nu naar pio over te stappen vind ik een beetje overbodig. ik was alleen benieuwd of het mogelijk was op de denons
dat vind ik van wel, het zou vet zijn om tijdens het mixen van 2 tracks 1 track te eindigen met een backspin, nu moet ik hier de vinylplatter eerst voor aanzetten. dus meerwaarde heeft het wel vind ik.
ik ben een heel erge denon freak en kon ze voor een mooi prijsje menemen, ze draaien heerlijk en zou niet snel de overstap maken naar pioneer spelers (vind het nogal plastic fantastic) dus zou deze spelers niet snel wegdoen. de backspin is bijzaak maar het zou een leuke extra functie zijn geweest wanneer deze ook zonder vinylmode was te gebruiken
dat kan wel ja, maar dat wist ik al voordat ik dit topic opende
The beats are still banging :)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.612 days. Post CommentThat would be 153.7 months or a whopping 12.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...