Heb mijzelf dus een MIDI paneel aangekocht en ben nu (terug) bezig met mezelf te verdiepen in grandMA onPC. Lukt aardig goed kan sequence's / chasers / ... maken. Enkel is er 1 ding dat ik precies niet kan maken.
Ik wil namelijk het volgende kunnen realiseren (en ik weet dat het kan want ik heb het ooit al eens toegepast): - Bij mijn buttons execute ik de cue waardoor alle heads de kleur blauw krijgen (dat lukt me). - Nadien wil ik op nog een button kunnen drukken waardoor alle heads 1 voor 1 veranderen naar een andere kleur, en nadien terug naar de kleur dat ik daarvoor heb gekozen.
Maar dezelfde functie moet kunnen werken voor andere kleuren... Dus ik moet op 1 of andere manier kunnen regelen dat grandMA tijdelijk een waarde geeft aan de kleur en nadien released... Maar krijg het maar niet voor elkaar... Kan iemand me dit uitleggen (stap voor stap)?
What do you think about GrandMA Value toewijzen en release ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: spilo Nevermind mag op slot, dom van mij... Was gewoon de tracking vergeten uit te zetten... Domdomdom...
Kan gebeuren
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.