target light stuk
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Camino    posted on 01-02-2006 21:25
Spijtig genoeg heb ik nog steeds die K*t skytec draaitafels... maar volgens mij werkt het in principe hetzelfde als bij technics e.d. Het probleem is als volgt:

Mijn target light ziet er uit zoals die hierboven. Om hem uit te doen, druk je de lamp naar beneden, en om hem aan te doen, druk je de knop rechts van de lamp, en komt hij normaal traag naar boven. Bij mij is dat niet meer zo; de lamp gaat echt heel snel naar boven, en als er een plaat aan het spelen is springt ie dus gewoon uit de groef. Dus, weet iemand hoe dat die target light normaal vertraagt word?? en is dit te repareren?

bedankt!

What do you think about target light stuk ??

Vote :   

Reind    posted on 02-02-2006 00:46
Zeker een beetje teveel mee aan het spelen geweest? Dat is namelijk de enige reden waarom die dingen kapot gaan..... gewoon omhoog of omlaag laten dus in het vervolg en niet de schuld aan de draaitafel geven. Hoor het probleem ook vaak bij SL bezitters en die blijken er dan constant aan te zitten..... laat dat ding dan ook gewoon OF omhoog OF naar beneden staan. De schuld aan de draaitafel geven is dus niet echt eerlijk Winking my eye

Hoe het te repareren is..... contact je dealer of de mensen van Citronic. Als beide niet lukt stuur je mij maar een mail en dan kan ik altijd even kijken of er via een andere weg een target light te verkrijgen is.
Lead    posted on 02-02-2006 03:15
De target light bij de SL wordt gedempt door olie/vet. Naarmate je het gebruikt gaat het steeds sneller. Volgens mij is de targetlight van jouw draaitafel niet gedempt. Hou hem dus even tegen als je hem uit doet (of beter: nooit in doen)
Let the BASS be louder
Camino    posted on 02-02-2006 11:08
was ook olie gedempt denk ik, maar naar mate de TT ouder werd ging hij steeds sneller en sneller. en Riend; ik heb hem in totaal misschien 50 keer (max) op en neer gedaan. is die olie of zo zelf te vervangen of heb je echt een nieuwe target light nodig? thnx!
_Ivan_    posted on 03-02-2006 18:30
Allereerst een vraag...
Doe jij vaker onder het draaien dat target lampje aan en uit?
Als ik namelijk onder het draaien mijn target light ineens omhoog doe slaat ie ook soms over. Ik weet niet of dit normaal is... Ik doe hem gewoon 1x vantevoren omhoog en dan blijf ik eraf.

Ik raad je aan om contact op je nemen met dealer....
Feel&.Celebrate.Life!
Camino    posted on 03-02-2006 19:00
tijdens het draaien laat ik hem ook altijd gewoon aan... zet hem wel om het uur even 3-4 minuutjes uit om hem even af te laten koelen... anders wordt die vreeselijk heet...

This is an old Topic

No new postings for 6.954 days.
 Post CommentThat would be 231.8 months
or a whopping 19.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

191 Users online: 11 Guests (180 Unknown)
Pages generated today : 38.663
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.905.685