RMP3's zijn gewoon cdspelers hoor (dus geen TT) :P
Voor 800 euro moet je denk wel goed zoeken om dat setje te kunnen vinden (2x rmp3 + RMX 40 ) maar ik zeg neit dat het onmogelijk is. Zelf heb ik een tijd terug een redelijk goede deal gemaakt: 2 x RMP3a's + Behringer DJX 750 (welke ik overigens niet gebruik :P) voor 600e. Dus het is wel mogelijk, maar meest gaan ze voor 700e per 2 weg.
Ik heb ze vooral gekozen omdat ik cdtjes branden een beetje zat was en met USB wilde gaan draaien. Maar ik heb ook voor de gein is gekeken hoe de MIDI functie was. Mijn oordeel daarover is niet heel best. Als ik bijvoorbeeld de pitcher bewoog ging deze soms springen tussen waarden (dus zeg dat ik hem tussen van 0 naar 2 % bewoog dan sprong die soms naar 4% enz.) Nu moet ik er bij zeggen dat ik me er niet in verdiept heb hoe dit komt en of het wellicht te verhelpen is maar dit is gewoon mijn constatering.
Dan nu een tip waar je wel wat aan hebt:
Koop gewoon een midicontroller! Voor een paar tientjes meer (met tweedehands blijf je onder de 800e) kan je een Pioneer DDJ T1 aanschaffen, deze voldoet zeker aan jouw eisen! Dit is gewoon een controller die me te binnenschiet maar andere members van het forum kunnen bij controllerkeuze zeker meer wijsheid brengen