Poster: Luxx
wie zijn die achterlijke veel pro dj's dan? ik ben het echt nog nooit tegengekomen. een enkele keer van een beginnende guy. meer niet
Misschien ligt het aan de scene dan, maar een paar namen:
Dubstep: Rusko (niet altijd) 16bit, kastor & dice, Hijack
Drum n Bass: Netsky, High contrast
Techno dj's ken ik geen namen maar ook heel veel (zowel combinatie met platen als cd's)
Steve Aoki
Toch allemaal niet de minste en het zijn zo maar ff een paar voorbeelden. Als je het Pioneer Steve Aoki interview bekijkt geeft hij ook aan dat de Europese dj's meer cd draaien terwijl de Americanen allemaal draaien in combinatie met laptop, dus timecode. Daarnaast kan de cdj de strijd niet winnen van timecode want voor timecode heb je een CDJ nodig (of platenspeler natuurlijk)?
Over de feedback:
Je hebt gelijk ik stel in feite 2 vragen in 1. (er kan maar 1 poll tegelijk geplaatst worden). Daarnaast als je vraagt wat heeft de toekomst roepen heel snel veel mensen MIDI! terwijl veel van hen Midi juist niet fijn vinden om te draaien vandaar dat ik het een beetje combineerde.
Ik doe een lerarenopleiding economie en mijn informatie heb ik nodig omdat ik een bedrijfsplan moet schrijven (zie ander topic) ik schrijf het voor een fictieve dj shop. Het gaat er dus om dat ik producten (spelers) in moet gaan kopen en bekijk hoe de markt in elkaar steekt. Ik kan dus niet bedenken wat voor niet bestaande zaken gaan komen. Ik wil wel weten wat de dj's hier verwachten dat nog een tijd in de schappen blijft liggen. Misschien is de vraag niet 100% correct gesteld maar het levert wel de gewenste discussie + antwoorden op. In elk geval bedankt voor je feedback en denk zeker niet dat hij niet gewaardeerd wordt!