Hallo DJR'ers,
Ik zoek een goedkope mixer onder de 200 euro.
Ik heb gekeken naar Behringer, de djx 750 en de NOX404.
Dit vind ik allebij wel mooie mixer.
Graag hoor ik jullie mening, of sugesties voor andere mixers.
Groeten Andre
Life for today, Plan for tomorrow, Party tonight!
What do you think about mixer gezocht ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
De rmx 40 is een erg goede mixer ja, toch is er voor ongeveer 200,- ook best goed spul te koop: bijvoorbeel de Numark M6, Behringer DJX 900usb en de DJ Tech DDM3000 lijkt me ook wel oke.
De Behringer mixers zien er erg mooi uit. Maar voor dat budget zou ik geen effecten mixer kopen, maar gewoon een mixer die de basis dingen doet, maar van een betere kwaliteit en een langere levensduur heeft.
////www.djresource.eu/Forum/topic/21840/TK-Reloop-IQ2-usb/#last dit is echt een supergoede mixer en onder de 200 euro. Ik weet dat je niet 2e hands wil maar via dit forum is de kans dat je opgelicht wordt kleiner lijkt me. Anders gewoon bij die persoon langsgaan, dan weet je waar hij weet. Mocht hij je oplichten weet je achteraf waar je een steen door de ruit moet keilen.
Ik heb zelf voor mijn reloops een djx 750 en die werkt opzich erg fijn. de reloop rmx 40 is niet zo verschillig met de djx 750 alleen de effecten zijn beter als die van de behringer.
als je een goede 2 kanaals wilt, pak een Denon DN-X120. ?
geloof me, van een goede kwaliteit mixer met niet veel features heb je veel meer plezier van dan een mixer bomvol met effectjes enzo wat toch niet werkt
Dat zei ik ook. Voor 200 euro kun je echt beter een basis 2-kanaals mixer kopen. Maar dan heb je wel een veel betere geluidskwaliteit, geen dingen die stuk gaan en een langere levensduur.
Al gebruik je geen effecten, maar je hebt een mixer waarop de effecten niet werken of stuk zijn, dan knaagt het toch dat je een apparaat hebt datniet 100% is.
Wat mixers betreft behoort Stanton tot mijn favoriete merken in de middenprijsklasse. Mijn mening is dat Stanton beter scoort voor wat betreft geluidskwaliteit en bouwkwaliteit (stevigheid).
Ook Numark is een favoriet merk van me. Bouwkwaliteit is ongever even goed als Stanton. Geluidskwaliteit is iets minder vergeleken bij Stanton.
Denon, Ecler en Vestax zijn ook goed. Zelfde kwaliteit ongeveer als Stanton.
Reloop schat ik op het niveau van Numark.
Hieronder zijn merken als Behringer, American Audio, Sync, Gemini.
Alles van boven kun je nog kopen. En dan heb je nog goedkoper spul. Dat moet je dus niet kopen.
Bv. Urei, Pioneer, Rane, Rodec en Allen&Heath zijn veel duurdere 2-kanaals mixers, vanaf meer dan 500 euro.
Nu moet je dus zelf features en looks gaan vergelijken welke de leukste mixer voor jou zal zijn in je gewenste prijsklasse.
Tic Toc
User edit by Winston on 11-05-2012 @ 20:34:25 (40%)
Ik zou juist aanraden voor een 2e hands te gaan. Als je iemand mee neemt met verstand van zaken (goed letten op ruis, faders etc) is het prima te doen een 2e hands te kopen. Je hebt dan vaak een betere mixer voor minder geld die nog een flinke tijd mee kan (vaak langer dan een minder goede nieuwe). Ik heb al mijn dj-gear 2e hands gekocht en nooit spijt van gehad en een erg mooie deal gesloten. En wat ook een voordeel is, als ik het nu te koop zet maak ik amper verlies (misschien wel winst).
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.