hey mensen! ik zit met het volgende probleem, mijn multimedia spelers zien niet elke track op hun usb stick, zo gaat toch wel een kwart tot de helft van mijn tracks 'verloren'. mijn spelers zijn 2 dns3700's mijn usb sticks zijn de a-data 3.0?http://computertotaal.nl/hardware/25523-sticks-met-usb-3-0/3.html
al mijn tracks zijn mp3's van 320kb/s. ook is de laatste firmware op de spelers geinstalleerd.
kom maar op met die tips, ik heb ze nodig
The beats are still banging :)
User edit by Drumworks on 02-05-2012 @ 20:45:24 (5%)
What do you think about Spelers zien niet elke track van usb stick ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Database dat de 3700's hebben aangemaakt vernieuwen. Je kan ze ook via computer deleten van de stick en dan vraagt je speler automatisch of je een nieuwe wil aanmaken.
ik ben al achter het probleem denk ik, de tracks die niet werden gelezen waren geen 44100hz (converteerfout denk ik) nu ik gewoon met virtual dj de tracks opnieuw heb opgenomen in mp3 320kb/s worden ze wel gelezen. bedankt voor de tips allemaal!
The beats are still banging :)
This is an old Topic
No new postings for 4.608 days. Post CommentThat would be 153.6 months or a whopping 12.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.