Poster: mikedhanpat
Lol! Doe eens een gok
Lol! Doe eens een gok
Poster: FSR
Aangezien ik meer een fan ben van volvo dan van BMW zou ik die daar achter gokken. Waarom je dan de BMW op de voorgrond zet terwijl je (in mijn ogen) 10 meter verder kan lopen is mij een compleet raadsel, je zal echter vast een goeie reden voor hebben!
Hoewel ik een 'uitdagende' ondertoon 'lees' in je opmerking ben ik niet zo zeker van het bovenstaande. Alhoewel logisch volgens mijn beredernering vermoed ik dat het toch de BMW is. In dat geval kunnen we maar 1 conclusie trekken:
?
'Er zijn wel geteld 115 woorden aan dit onderwerp en de bijbehorende vraagstukken daarvan toegeschreven de afgelopen 24 uur door mij in deze post.'
Succes!
P.s. 2e conclusie: 'Zwarte auto's hebben een magische aantrekkingskracht op ons ongeacht welk ras'.
130!!!
Poster: Bloedworst
Toch ga ik voor de BMW heb er en paar op me naam gehad en nooit en meter hoeven lopen zo betrouwbaar, van een staat er nog foto's op DJR ergens?? owja ik geloof ?-wat is jouw favoriete auto- mijn eerste keus en zeker als het ook om uiterlijk gaat.
Poster: Estacy
Volvo maakt mooie autos die heel veel waar zijn voor je geld. BMW zit daar toch wel een stapje boven qua afwerking enzo
Poster: Estacy
Ik ben groot fan van Volvo. Iedereen in de familie heeft een Volvo gehad volgens mij.
mijn vader heeft een Volvo V70 gehad, en dat was een goede auto hoor. Nooit problemen mee, rijdt prima, snel zat. Belachelijk veel laadruimte. Nu heeft ie een Mercedes en je merkt toch wel verschil. Er kraakt minder, alles is net iets logischer. Bij BMW is dat net zo. Bovendien rijdt een BMW echt wel heel erg goed.?
prijs/kwaliteit dan staat Volvo mischien wel boven BMW idd.
Poster: RyanSilva?
Windows - Mac, Xbox - PS3 en nu BMW - Volvo??
Poster: FSR
Tekhead is bij de politiediensten wat?
Poster: Xurion
Lekker bezig! Kan je laten weten wat je van de faderport vind als je hem gebruikt hebt? Daar ben ik wel erg benieuwd naar.
Poster: Tekhead
BMW is voor vele nog steeds een statussymbool auto, los daarvan natuurlijk is het een mooie wagen vooral dan het interieur dat altijd ontworpen wordt met dezelfde visie, chauffeur eerst, de rest moet zich aanpassen. Van de look aan de buitenkant krijg ik geen rillingen van, evenmin van hun motorische innovatie. Begrijp me niet verkeerd, ik ben een absolute liefhebber van Duitse wagens, maar alleen BMW pakt mij niet zoals VW - Audi - Porche en Mercedes wel doen, en dat heeft te maken met hetgeen die merken al betekend hebben voor de autoindustrie in't algemeen en vooral dan de ontwikkeling van motoren, remmen, veiligheid, snelheid, duurzaamheid, milieu etc... en daar heeft BMW nooit een onuitwisbare indruk achtergelaten, wel altijd mee een van de beste, nooit de allerbeste, nooit de meest innovatieve, in dat segment komt die eer enkel Mercedes toe.
?
Wat bedoel je met qua afwerking ? Als je de prijzen vergelijkt in verhouding met de afwerking en kwaliteit van de gemonteerde onderdelen in de auto's moet Volvo het zeker niet afleggen tegen BMW, maar uiteraard betaal je voor BMW een aanzienlijk stuk meer voor de naam en hun status, iets waar een sober ogende Volvo geen aanspraak kan op maken. Dit is geen verwijt maar een vaststelling, en uiteraard geldt dit niet enkel voor BMW. Vergeet niet dat Volvo de uitvinder is van bvb de veiligheidsgordel !
Poster: LouisCasper
Mooie aankoop! Ze zullen je zeker gaan bevallen.
Sorry Tek, maar als we alleen al even kijken naar de M klasse bij BMW en de AMG varianten bij Mercedes kunnen we toch concluderen dat de BMW's beter zijn!! AMG is leuk om bij de stoplichten mee weg te trekken en verslaat daar makkelijk een BMW in, maar die auto's zijn gemaakt om mee te rijden, mee te sturen en dan ligt BMW een lichtjaar voor op Mercedes. Zowel de M3 als M5 zijn meermaals uitgeroepen tot beste auto in hun klasse. Bij BMW heb je zoveel meer feedback in je stuur en respons op gas en remmen, dat je met die auto al heel snel hard kunt en daarna echt kunt beginnen met het sleutelen aan de tijden. AMG heeft de neiging er een PK/NM oorlog van te maken, maar als dat resulteert in het oproken van je banden als je 20min stevig aan het gassen bent is mij daar het nut ook niet duidelijk van.?
Ook qua innovativiteit, de heerlijke 6-in-lijn motor uit de E46 M3 (doortrekken tot 9200RPM) heeft een aantal jaar op rij de prijs gekregen voor beste motor. Zo ook andere motorzaken waar bmw als eerste mee kwam. Mercedes heeft die focus altijd gehouden op luxe accesoires (massage stoelen etc.)?
Waar nog wel een verschil zit is dat bmw altijd voor het rijden gaat en mercedes voor de luxe opties, mooi voorbeeld is de 7-serie tegenover de S-klasse of CLS-klasse. Hoewel dit auto's zijn waarmee men eerder met chauffeur rijdt dan zelf, zit er toch een significant verschil in rijeigenschappen.?
Overigens om nog terug te komen op betrouwbaarheid. Ga eens naar een willekeurige trackday of driftday met vrije inschrijving en begin eens te turven hoeveel bmw's hier rondrijden. En geeneens nieuwe modellen, maar bijna allemaal BMW E36 325i/M3! auto's van 18-20 jaar oud met dikwijls al 250.000km of meer op de teller die niet kapot te krijgen zijn! Ik race zelf al een aantal jaar in een E36 M3 maar nog nooit iets hoeven doen aan de auto buiten remmen/banden/brandstof. Nog nooit een druppel olie extra in hoeven gooien.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.