Yeah ik heb een nieuwe ... gekocht! (15/21)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LouisCasper    posted on 01-05-2012 12:31
Op een ander forum (onemorething.nl) hebben ze een topic waar iedereen zijn nieuwste aankopen showt. Ik volg dit topic altijd met plezier, dus vandaar dat ik dacht: waarom niet op DJR? Ik zag dat er al een soortgelijk topic bestond, maar dit stamde uit 2007 en het leek me dus tijd voor een nieuwe. Het leukste is als je hier al je nieuwe DJ- en producerrelated aankopen laat zien, maar als je erg trots bent op bijvoorbeeld je nieuwe camera, dan kan je dat hier natuurlijk ook kwijt! Op onemorething gaat het zelfs zo ver dat er soms een nieuw paar sokken gepost wordt.

Ik wil gelijk maar aftrappen met twee aankopen die ik vorige week gedaan heb:
Arturia The Laboratory 61

Mc Crypt RF-5R

Ben benieuwd wat jullie zoal kopen!
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 01-05-2012 @ 12:35:09 (4%)

What do you think about Yeah ik heb een nieuwe ... gekocht! ??

Vote :   2 members like this  

Tekhead    posted on 13-04-2013 01:44
Poster: mikedhanpat
Lol! Doe eens een gok

euh, de fiets naast de BMW?Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
FSR    posted on 13-04-2013 02:02
Lol! Doe eens een gok

Aangezien ik meer een fan ben van volvo dan van BMW zou ik die daar achter gokken. Waarom je dan de BMW op de voorgrond zet terwijl je (in mijn ogen) 10 meter verder kan lopen is mij een compleet raadsel, je zal echter vast een goeie reden voor hebben!

Hoewel ik een 'uitdagende' ondertoon 'lees' in je opmerking ben ik niet zo zeker van het bovenstaande. Alhoewel logisch volgens mijn beredernering vermoed ik dat het toch de BMW is. In dat geval kunnen we maar 1 conclusie trekken:
?
'Er zijn wel geteld 115 woorden aan dit onderwerp en de bijbehorende vraagstukken daarvan toegeschreven de afgelopen 24 uur door mij in deze post.'

Succes!

P.s. 2e conclusie: 'Zwarte auto's hebben een magische aantrekkingskracht op ons ongeacht welk ras'.

130!!!
User edit by FSR on 13-04-2013 @ 02:03:57 (16%)
Tekhead    posted on 13-04-2013 03:11
Poster: FSR
Aangezien ik meer een fan ben van volvo dan van BMW zou ik die daar achter gokken. Waarom je dan de BMW op de voorgrond zet terwijl je (in mijn ogen) 10 meter verder kan lopen is mij een compleet raadsel, je zal echter vast een goeie reden voor hebben!

Hoewel ik een 'uitdagende' ondertoon 'lees' in je opmerking ben ik niet zo zeker van het bovenstaande. Alhoewel logisch volgens mijn beredernering vermoed ik dat het toch de BMW is. In dat geval kunnen we maar 1 conclusie trekken:
?
'Er zijn wel geteld 115 woorden aan dit onderwerp en de bijbehorende vraagstukken daarvan toegeschreven de afgelopen 24 uur door mij in deze post.'

Succes!

P.s. 2e conclusie: 'Zwarte auto's hebben een magische aantrekkingskracht op ons ongeacht welk ras'.

130!!!

Fan van Volvo ? Prima keus makker, die worden in Belgie gemaakt haha lol.
joostvd    posted on 13-04-2013 12:57
Waarom die liefde voor Volvo?
FSR    posted on 13-04-2013 13:44
FSR Posted on 13-04-2013 02:02:16

Ik was op dat moment knetter-melig (en niet eens dronken).

Om eerlijk te zijn ben ik van zowel BMW als volvo geen fan. Wel ben ik fan van de duitse kant van auto's. Maar dan eigenlijk alleen Porsche?Cool.

Estacy    posted on 13-04-2013 13:52
Volvo maakt mooie autos die heel veel waar zijn voor je geld. BMW zit daar toch wel een stapje boven qua afwerking enzo
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Bloedworst    posted on 13-04-2013 17:24
Toch ga ik voor de BMW heb er en paar op me naam gehad en nooit en meter hoeven lopen zo betrouwbaar, van een staat er nog foto's op DJR ergens?? owja ik geloof ?-wat is jouw favoriete auto- mijn eerste keus en zeker als het ook om uiterlijk gaat.
joostvd    posted on 13-04-2013 19:42
Bmw betaal je wel veel voor het merk inderdaad, maar bij volvo zijn ook alleen de XC60 en de C30? mooi in mijn ogen.
Ik zelf ga dan liever voor een A5 of een Ranger Rover ofzo...
Tekhead    posted on 13-04-2013 20:22
Poster: Bloedworst
Toch ga ik voor de BMW heb er en paar op me naam gehad en nooit en meter hoeven lopen zo betrouwbaar, van een staat er nog foto's op DJR ergens?? owja ik geloof ?-wat is jouw favoriete auto- mijn eerste keus en zeker als het ook om uiterlijk gaat.

BMW is voor vele nog steeds een statussymbool auto, los daarvan natuurlijk is het een mooie wagen vooral dan het interieur dat altijd ontworpen wordt met dezelfde visie, chauffeur eerst, de rest moet zich aanpassen. Van de look aan de buitenkant krijg ik geen rillingen van, evenmin van hun motorische innovatie. Begrijp me niet verkeerd, ik ben een absolute liefhebber van Duitse wagens, maar alleen BMW pakt mij niet zoals VW - Audi - Porche en Mercedes wel doen, en dat heeft te maken met hetgeen die merken al betekend hebben voor de autoindustrie in't algemeen en vooral dan de ontwikkeling van motoren, remmen, veiligheid, snelheid, duurzaamheid, milieu etc... en daar heeft BMW nooit een onuitwisbare indruk achtergelaten, wel altijd mee een van de beste, nooit de allerbeste, nooit de meest innovatieve, in dat segment komt die eer enkel Mercedes toe.
?
Poster: Estacy
Volvo maakt mooie autos die heel veel waar zijn voor je geld. BMW zit daar toch wel een stapje boven qua afwerking enzo

Wat bedoel je met qua afwerking ? Als je de prijzen vergelijkt in verhouding met de afwerking en kwaliteit van de gemonteerde onderdelen in de auto's moet Volvo het zeker niet afleggen tegen BMW, maar uiteraard betaal je voor BMW een aanzienlijk stuk meer voor de naam en hun status, iets waar een sober ogende Volvo geen aanspraak kan op maken. Dit is geen verwijt maar een vaststelling, en uiteraard geldt dit niet enkel voor BMW. Vergeet niet dat Volvo de uitvinder is van bvb de veiligheidsgordel !
Estacy    posted on 13-04-2013 20:26
Ik ben groot fan van Volvo. Iedereen in de familie heeft een Volvo gehad volgens mij.

mijn vader heeft een Volvo V70 gehad, en dat was een goede auto hoor. Nooit problemen mee, rijdt prima, snel zat. Belachelijk veel laadruimte. Nu heeft ie een Mercedes en je merkt toch wel verschil. Er kraakt minder, alles is net iets logischer. Bij BMW is dat net zo. Bovendien rijdt een BMW echt wel heel erg goed.?

prijs/kwaliteit dan staat Volvo mischien wel boven BMW idd.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
RyanSilva    posted on 13-04-2013 21:01
Windows - Mac, Xbox - PS3 en nu BMW - Volvo??Foot in Mouth
http://twitter.com/djryansilva
Tekhead    posted on 13-04-2013 21:25
Poster: Estacy
Ik ben groot fan van Volvo. Iedereen in de familie heeft een Volvo gehad volgens mij.

mijn vader heeft een Volvo V70 gehad, en dat was een goede auto hoor. Nooit problemen mee, rijdt prima, snel zat. Belachelijk veel laadruimte. Nu heeft ie een Mercedes en je merkt toch wel verschil. Er kraakt minder, alles is net iets logischer. Bij BMW is dat net zo. Bovendien rijdt een BMW echt wel heel erg goed.?

prijs/kwaliteit dan staat Volvo mischien wel boven BMW idd.

Prijs - kwaliteit - veiligheid - status - duurzaamheid - wederverkoopwaarde - ...kent mercedes zijn gelijke niet !! De Slogan, only the best... or nothing hebben ze echt verdiend.
Poster: RyanSilva
Windows - Mac, Xbox - PS3 en nu BMW - Volvo??Foot in Mouth
 ?
Sorry makker, maar duurzaamheid van een volvo ligt hoger dan bij BMW, getuige de gebruiksduurtijd tussen beide merken bij onze politiediensten, neerkijken op Volvo is echt van de pot gerukt !
FSR    posted on 13-04-2013 21:49
Tekhead is bij de politiediensten wat?
Tekhead    posted on 14-04-2013 14:02
Poster: FSR
Tekhead is bij de politiediensten wat?

OMG, never, nooit, jamais, ik ben naar't school geweest hoor Winking my eye
djmstr223    posted on 14-04-2013 14:27
Hoppa,

avid c600, presonus faderport en het nieuwe daftpunk album besteld!
www.bramvanbergen.nl
Xurion    posted on 14-04-2013 15:19
Lekker bezig! Kan je laten weten wat je van de faderport vind als je hem gebruikt hebt? Daar ben ik wel erg benieuwd naar.
djmstr223    posted on 14-04-2013 15:54
Poster: Xurion
Lekker bezig! Kan je laten weten wat je van de faderport vind als je hem gebruikt hebt? Daar ben ik wel erg benieuwd naar.

doe ik Happy, laughing helaas 5 dagen levertijd dus zal even moeten wachten... de c600 komt dinsdag gelukkig al wel :P
www.bramvanbergen.nl
mikedhanpat    posted on 15-04-2013 08:33
Poster: Tekhead
BMW is voor vele nog steeds een statussymbool auto, los daarvan natuurlijk is het een mooie wagen vooral dan het interieur dat altijd ontworpen wordt met dezelfde visie, chauffeur eerst, de rest moet zich aanpassen. Van de look aan de buitenkant krijg ik geen rillingen van, evenmin van hun motorische innovatie. Begrijp me niet verkeerd, ik ben een absolute liefhebber van Duitse wagens, maar alleen BMW pakt mij niet zoals VW - Audi - Porche en Mercedes wel doen, en dat heeft te maken met hetgeen die merken al betekend hebben voor de autoindustrie in't algemeen en vooral dan de ontwikkeling van motoren, remmen, veiligheid, snelheid, duurzaamheid, milieu etc... en daar heeft BMW nooit een onuitwisbare indruk achtergelaten, wel altijd mee een van de beste, nooit de allerbeste, nooit de meest innovatieve, in dat segment komt die eer enkel Mercedes toe.
?

Wat bedoel je met qua afwerking ? Als je de prijzen vergelijkt in verhouding met de afwerking en kwaliteit van de gemonteerde onderdelen in de auto's moet Volvo het zeker niet afleggen tegen BMW, maar uiteraard betaal je voor BMW een aanzienlijk stuk meer voor de naam en hun status, iets waar een sober ogende Volvo geen aanspraak kan op maken. Dit is geen verwijt maar een vaststelling, en uiteraard geldt dit niet enkel voor BMW. Vergeet niet dat Volvo de uitvinder is van bvb de veiligheidsgordel !

Sorry Tek, maar als we alleen al even kijken naar de M klasse bij BMW en de AMG varianten bij Mercedes kunnen we toch concluderen dat de BMW's beter zijn!! AMG is leuk om bij de stoplichten mee weg te trekken en verslaat daar makkelijk een BMW in, maar die auto's zijn gemaakt om mee te rijden, mee te sturen en dan ligt BMW een lichtjaar voor op Mercedes. Zowel de M3 als M5 zijn meermaals uitgeroepen tot beste auto in hun klasse. Bij BMW heb je zoveel meer feedback in je stuur en respons op gas en remmen, dat je met die auto al heel snel hard kunt en daarna echt kunt beginnen met het sleutelen aan de tijden. AMG heeft de neiging er een PK/NM oorlog van te maken, maar als dat resulteert in het oproken van je banden als je 20min stevig aan het gassen bent is mij daar het nut ook niet duidelijk van.?

Ook qua innovativiteit, de heerlijke 6-in-lijn motor uit de E46 M3 (doortrekken tot 9200RPM) heeft een aantal jaar op rij de prijs gekregen voor beste motor. Zo ook andere motorzaken waar bmw als eerste mee kwam. Mercedes heeft die focus altijd gehouden op luxe accesoires (massage stoelen etc.)?

Waar nog wel een verschil zit is dat bmw altijd voor het rijden gaat en mercedes voor de luxe opties, mooi voorbeeld is de 7-serie tegenover de S-klasse of CLS-klasse. Hoewel dit auto's zijn waarmee men eerder met chauffeur rijdt dan zelf, zit er toch een significant verschil in rijeigenschappen.?

Overigens om nog terug te komen op betrouwbaarheid. Ga eens naar een willekeurige trackday of driftday met vrije inschrijving en begin eens te turven hoeveel bmw's hier rondrijden. En geeneens nieuwe modellen, maar bijna allemaal BMW E36 325i/M3! auto's van 18-20 jaar oud met dikwijls al 250.000km of meer op de teller die niet kapot te krijgen zijn! Ik race zelf al een aantal jaar in een E36 M3 maar nog nooit iets hoeven doen aan de auto buiten remmen/banden/brandstof. Nog nooit een druppel olie extra in hoeven gooien.
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
Bloedworst    posted on 15-04-2013 11:18
@ mikedhanpat
Je hebt helemaal gemotiveerd waarom BMW mijn 1e keus is en ik heb zowel de E36 als E46 en zelfs de E21 gehad, en de E36 had over de 280.000km op de teller en jaren lang anwb voor niks betaald, heb met geen van de modellen ook maar ooit een probleem gehad, dus ik schreeuw HET ZIJN GEWOON TOP CARRETJES.

Edit rij nu trouwens al en paar jaar opel en moet zeggen GEWELDIG heb er ook behoorlijke lange reisen naar het buitenland mee gemaakt, onverwoestbaar koelvloeistof op olie op in zuid frankrijk 35 graden en gewoon blijven rijden die frikhandel, ?maar de luxe van mijn exen mis ik wel.
User edit by Bloedworst on 15-04-2013 @ 11:39:39 (89%)
Yorick    posted on 15-04-2013 12:27
Je kan zeggen wat je wil maar Duitsers maken top auto's (mijn mening).

Ik heb een Weller WSD 81 gekocht zojuist.
Xurion    posted on 15-04-2013 17:04
En lekker solderen maar!
RamuroDiaz    posted on 18-04-2013 18:52
Vanmiddag mijn bestelling van het rozelogo bedrijf binnengekregen! Heb nu eindelijk mijn Krk RP6's!
LouisCasper    posted on 18-04-2013 19:22
Mooie aankoop! Ze zullen je zeker gaan bevallen.
http://www.louiscasper.com
RamuroDiaz    posted on 18-04-2013 19:49
Poster: LouisCasper
Mooie aankoop! Ze zullen je zeker gaan bevallen.

Dat weet ik wel zeker! heb er nu al een uurtje of 2 lekker een afspeelijstje doorheen laten gaan, en ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben.?

Binnenkort slaapkamer verbouwen en ik heb alles wat ik tot nu toe nodig heb! Happy, laughing
Tekhead    posted on 18-04-2013 19:51
Sorry Tek, maar als we alleen al even kijken naar de M klasse bij BMW en de AMG varianten bij Mercedes kunnen we toch concluderen dat de BMW's beter zijn!! AMG is leuk om bij de stoplichten mee weg te trekken en verslaat daar makkelijk een BMW in, maar die auto's zijn gemaakt om mee te rijden, mee te sturen en dan ligt BMW een lichtjaar voor op Mercedes. Zowel de M3 als M5 zijn meermaals uitgeroepen tot beste auto in hun klasse. Bij BMW heb je zoveel meer feedback in je stuur en respons op gas en remmen, dat je met die auto al heel snel hard kunt en daarna echt kunt beginnen met het sleutelen aan de tijden. AMG heeft de neiging er een PK/NM oorlog van te maken, maar als dat resulteert in het oproken van je banden als je 20min stevig aan het gassen bent is mij daar het nut ook niet duidelijk van.?

Ook qua innovativiteit, de heerlijke 6-in-lijn motor uit de E46 M3 (doortrekken tot 9200RPM) heeft een aantal jaar op rij de prijs gekregen voor beste motor. Zo ook andere motorzaken waar bmw als eerste mee kwam. Mercedes heeft die focus altijd gehouden op luxe accesoires (massage stoelen etc.)?

Waar nog wel een verschil zit is dat bmw altijd voor het rijden gaat en mercedes voor de luxe opties, mooi voorbeeld is de 7-serie tegenover de S-klasse of CLS-klasse. Hoewel dit auto's zijn waarmee men eerder met chauffeur rijdt dan zelf, zit er toch een significant verschil in rijeigenschappen.?

Overigens om nog terug te komen op betrouwbaarheid. Ga eens naar een willekeurige trackday of driftday met vrije inschrijving en begin eens te turven hoeveel bmw's hier rondrijden. En geeneens nieuwe modellen, maar bijna allemaal BMW E36 325i/M3! auto's van 18-20 jaar oud met dikwijls al 250.000km of meer op de teller die niet kapot te krijgen zijn! Ik race zelf al een aantal jaar in een E36 M3 maar nog nooit iets hoeven doen aan de auto buiten remmen/banden/brandstof. Nog nooit een druppel olie extra in hoeven gooien.

Maar vriend toch, BMW heeft nog nooit een deftige wedstrijd gewonnen, terwijl mercedes die het nooit om snelheid te doen is al jaren mee aan de top staat in het F1, en de M3's en M5's worden al jaren van de weg geblazen door de RS'n van AUDI. En om nog een kleine nuance te geven, ik heb jaren met een Lancia Delta integrale geraced en de enige die in de buurt kwam was de Audi quatro, de BMW's Mercedessen en alle andere keken in m'n uitlaatpijp voor ik de eerste bocht in ging. Say no more. Het is algemeen geweten, het moment Mercedes alle registers opentrekt, BMW moet afhaken, of jij dat nu leuk vind of niet !
En ga maar eens naar de fabrieken van Mercedes, daar staan in hun museum, een overvloed aan mercedessen met meer dan 1 mlj km op de teller, dus 250.000 km is een lachertje, zelfs mijn oude passat is nog gestolen met meer dan 630.000 !!!! op de teller. BMW is een top auto, dat gaat niemand -en ik zeker niet- ontkennen maar hem als DE auto aanprijzen is een paar bruggen te ver.
User edit by Tekhead on 18-04-2013 @ 19:55:07 (15%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

119 Users online: 8 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 15.749
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.156.925