Poster: djCo-B
........Stanton dj pro 3000 headphone?
Is die wel ok ........?
Poster: greupik zag wel een aardig 2e hands setje staan op een site, maare ik heb ze liever nieuw
waarom zou je niet 2* cdj 800 2ehands kopen? dan heb je ook nog geld over voor een efx 500. en dan heb je zeker een hele mooie set thuis staan!
Poster: LeadOmdat tiesto niet kan draaien, dien dikke nek. Ik begrijp gewoon niet waarom jullie steeds tiesto ophalen als referentie. Als tiesto het niet gebruikt is't maar niks, komaan zeg, doe ff normaal.
SL-DZ1200 is niet echt iets geworden. Tiesto draait er zeker neit mee, ze hebben hem een setje gegeven, maar die heeft hij snel weer op laten halen
Tiesto draait met CDJ-1000MK2 (en een DVJ)
Ik geloof dat de meest SLDZ's al 2de of 3de hands zijn, als ik de verhalen mag geloven die ik hoor....
Poster: djCo-B
Nu ik toch bezig ben met vragen te stellen, is de Stanton dj pro 3000 headphone?
Is die wel ok of hij heeft dezelfde problemen als de mdrv 700 van Sony?
Ik zal je de beste referentie geven die er is, de allergrootszte technische dj,zeker live is Dave Clarke, en waarmee d'jingd Dave Clarke ? Juist ja, een SLDZ 1200,
Poster: Tekhead
Omdat tiesto niet kan draaien, dien dikke nek. Ik begrijp gewoon niet waarom jullie steeds tiesto ophalen als referentie. Als tiesto het niet gebruikt is't maar niks, komaan zeg, doe ff normaal.
Ik zal je de beste referentie geven die er is, de allergrootszte technische dj,zeker live is Dave Clarke, en waarmee d'jingd Dave Clarke ? Juist ja, een SLDZ 1200,
Poster: Jorrit
CD Draaitafel is anders een algemeen geaccepteerd woord aan het worden...
Daarmee wordt bedoelt spelers als CDJ-1000/800 of DN-S3000/3500/5000 etc etc etc...
quote: |
Poster: Ferry vindt die stanton nog steeds een soort afgeleide van de dns-1000 |
Poster: djCo-Bnou ik heb de stanton c304 binnen........................................................Ik kan nog niet echt vergelijken, want de pioneer cdj 800 krijg ik morgen pasNou alvast gefeliciteerd met de C.304.
Ik denk dat je pas een goede vergelijking kan maken als je een behoorlijke tijd met beiden heb gedraaid en een voorkeur begint te krijgen.Maar ik ben toch benieuwd naar je eerste indrukken. Van mij mag je best wat meer typen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.