Poster: djCo-BIk wil nu daarnaast nog cd-draaitafels kopen, voor max 1400 eu.
ik snap nu niet echt goed wat je wilt..
een CD-Speler of een Draaitafel? of beiden in 1
Poster: TheTapDanceR
ik snap nu niet echt goed wat je wilt..
een CD-Speler of een Draaitafel? of beiden in 1
Poster: Ramon72
Bekijk de Denon DN-3500's eens. Heb ik ook gedaan.
Het zijn waanzinnige spelers voor een zeer concurrerende prijs.
Poster: djCo-B
wat bedoel je precies met een gloednieuw model?
Poster: ilseentje
Victorn schreef:
Verder is de CDJ-800 vrij kaal (maar één loopje, beginpunt niet corrigeerbaar
Daar kan ik nu even niet aan uit. Op elke cdj is het beginpunt aanpasbaar dacht ik. Cue punt? Of ben ik verkeerd?
Poster: WinstonTussen CDJ-1000MKII en DN-S3500 dan wint de Pioneer (cue point memory, wave data, minder kerstboomgevoel, minder breekbare beweegbare onderdelen).
Sorry dat ik 3 posts achter elkaar plaats, maar dat leek me in dit geval het meest overzichtelijk.
Allereerst is de CDJ-1000 anderhalf keer zo duur als de DN-S3500. Op een setje scheelt dat bijna 800 euro! Niet bepaald modellen in dezelfde prijsklasse dus.
Wat het kerstboomgevoel betreft: dat klopt. De CDJ-1000 heeft in plaats van een kerstboomgevoel meer een nogal el-cheapo plastic gevoel. Nog net niet zo erg als de CDJ-800, maar toch. Dus wat heb je liever?
En wat de breekbare bewegende onderdelen betreft: je bedoelt de active platter van de DN-S3500? De kans dat die stuk gaat is denk ik net zo groot als de kans dat de aandrijving van een direct-drive draaitafel stukgaat. En daar maakt toch ook niemand zich zorgen om?
De detectie van de draaisnelheid is optisch, zonder bewegende delen. En in het onwaarschijnlijke geval dat de platter stukgaat zet je hem uit in het menu en functioneert de speler gewoon zonder draaien van de platter.En tenslotte de Technics SL-DZ 1200: vergeet die maar gauw. Ik ken de speler goed, en hij heeft een paar leuke dingen. Helaas staan die in geen verhouding tot de nogal veel minpunten. Geen concurrentie voor Denon en Pioneer.
Poster: djCo-B
Hoe zit het trouwens met de Technics SL DZ 1200?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.