Poster: Estacy
trouwens, check ook even of de tonearm goed is.?
dat kan ik uitleggen, maar hier word dit ook uitgelegd, veel handiger
http://aboutdj.nl/tutorials/draaitafels/218-aanschaffen-van-een-tweede-hands-draaitafel.html
let wel, er zitten wel een paar dingetjes in die text waar ik het niet helemaal mee eens ben. afgebrokkelde verf op de hoeken van technics is niet zo erg, want technics kunnen prima tegen een duwtje of stootje, ook gruwelijk misbruik is geen probleem. het enige op een technics wat erg gevoelig is, is de toonarm en ook de spindle. hier moet nooit gewicht op staan. als je antiskating op 0 staat, en je arm trekt iets naar rechts, is dit echt niet erg ondanks wat andere zeggen.?
optische schade op een Technics zegt echt niks. Bij de waaghals in nijmegen (platenzaak) staan ook Technics, en die sl 1210s die er staan die zijn helemaal zilver blinkend door slijtage. de pitch loopt zo soepel dat je em vooruit kunt blazen (dat hoort niet) en zelfs de ledjes zijn kapot omdat ze voorbij hun branduren zijn. das knap. Maar die Technics draaien nog altijd gewoon door, de motor doet het perfect, en de toonarm is echt als nieuw.
Poster: Mr-
wat ik nu gedaan is is de toonarm de speling weg genomen
.... hoe?
ook niet voor mensen met ervaring..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.