Pro
Beugen
weet je zeker dat het een piep is en niet een brom?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Pro
Baarn
Draai je timecode? Dan zou het je timecode piep kunnen zijn. Anders zou ik het niet weten. Legale software ga ik vanuit?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Pro
+ Nederland 010
1 member likes this Nee, ik weet wel waar het aan licht. Je hebt zeker een Windows Laptop. Koop een ongeaarde stekker doos en doe daar je voeding van je laptop in of plak je aarde pool van je laptop voeding af bij de stekker. Bij een Macbookpro is dat niet want de voeding is niet geaardt als je de kleine aansluiting gebruikt.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Pro
+ Nederland 010
Idd main dat is het beste. Beter dan afplakken. Maar Afplakken zou even kunnen helpen. Een ongeaarde stekker blok kost ook geen drol tegenwoordig. 3 euro dacht ik.
Pro
Beugen
aarde brom is op 50 of 60 hz (ik meen 60 hier in europa), alles behalve een piep dus.?
een piep, zoals feestbeest al zei, dat klinkt als een timecodesignaal.
Zorg ervoor dat alle in en outputs goed staan, je kunt met scratch namelijk ook je gewone cds/platen afspelen, maar dan moet je iets op thru zetten ofzo. ik weet er het fijne niet van, maar ik denk dat daar het probleem licht. jouw mixer speelt gewoon de timecode plaat af, waarop een control tone staat welke een piep is
Pro
+ Nederland 010
Estacy. Sorry ben het niet met je eens. Ik heb het zelf gehad het is een lage piep wat je hoord. Heb niks met die piep van je timecode control te maken.
Ook heeft die het over als hij de voedingskabel in de stopcontact heeft gestoken.
User edit by
Dolivieira on 02-04-2012 @ 22:09:56 (55%)
Pro
Beugen
idd, als het weggaat als je de oplader eruit haalt is het een probleem met aarde, had dat even over het hoofd gezien. I stand corrected