Macbook Air geluid opnemen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

maartenw    posted on 01-04-2012 19:34
Beste djr,?

Even een vraagje. Kan je met een macbook air opnemen? Want er zit geen line in op. Is er dan een andere mogelijkheid om met een macbook air op te nemen?

Alvast bedankt,

What do you think about Macbook Air geluid opnemen ??

Vote :   

Laidback    posted on 01-04-2012 20:08
Tuurlijk, je line out is ook een line in, gewoon in je sound preferences aanvinken.

Maar waarom geen externe geluidskaart?

M-audio Fast Track of een Focusrite Scarlett?2i2 .. allebij rond de?100 euro (als je goed kijkt) en de kwaliteit is?10x beter als de standaard MAC geluidskaart (die al best wel heel goed is)

maartenw    posted on 01-04-2012 22:08
Poster: Laidback
Tuurlijk, je line out is ook een line in, gewoon in je sound preferences aanvinken.

Maar waarom geen externe geluidskaart?

M-audio Fast Track of een Focusrite Scarlett?2i2 .. allebij rond de?100 euro (als je goed kijkt) en de kwaliteit is?10x beter als de standaard MAC geluidskaart (die al best wel heel goed is)

Ik heb een geluidskaart. Maar ik moet nu iets snel recorden. Ik heb nu m'n geluidskaart niet bij
Vinnyo    posted on 01-04-2012 22:15
Zoals Laidback al zei, je line-out is ook je line-in, je moet het alleen even instellen. Dan is het gewoon draadje erin steken en recorden maar. Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 4.195 days.
 Post CommentThat would be 139.8 months
or a whopping 11.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

107 Users online: 2 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 10.115
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 214.958.329