Poster: Lead
Quantized met de Beat Grid
De Samples kunnen ge-Quantized afgespeeld worden (met de beatgrid van Rekordbox) zodat de sample in sync lopen met de audio.?
Poster: PhonoGraaf
maar die prijs is weer belachelijk hoog!
Poster: Cyspoz
Lead, hoe werkt dit? Ik zie namelijk geen netwerk aansluiting waarover bij de CDJ/DJM de Quantized informatie wordt gestuurd.
Is er ook al een advies prijs bekend?
Poster: djcanta
Ik denk dat je samples op SD moet laden en die samples door Rekordbox moet laten lopen van te voren.
Poster: rickydadrum
sorry guys maar ik ga weer ff zeuren. het zal best een goed ding zijn, maar van die prijs begrijp ik echt helemaal niets... daarvoor heb je een Xone 42, een dnx1100!! of kwa effecten heb je een Korg voor de helft van de prijs!! ik snap niet waar zo'n prijs op wordt gebaseerd want die gear wordt voor een paar euro in China in elkaar gezet... nattuurlijk zullen velen het op deze site niet met mij eens zijn.. dat mag, ieder zijn eigen mening, ik ben zeker geen pio hater (heb zelf en hdj500) maar vind gewoon dat het merk zo raar doet met de prijzen
Poster: Estacy
Er zit natuurlijk enorm veel research in zo'n apparaat. Dat zie je terug in de prijs. en als je de prijs te hoog vindt: kijk voor de grap eens naar isolators van Thrive audio. alleen een insolator, met instelbare curve, kost 1200 euro.
Poster: rickydadrum
sorry guys maar ik ga weer ff zeuren. het zal best een goed ding zijn, maar van die prijs begrijp ik echt helemaal niets... daarvoor heb je een Xone 42, een dnx1100!! of kwa effecten heb je een Korg voor de helft van de prijs!! ik snap niet waar zo'n prijs op wordt gebaseerd want die gear wordt voor een paar euro in China in elkaar gezet... nattuurlijk zullen velen het op deze site niet met mij eens zijn.. dat mag, ieder zijn eigen mening, ik ben zeker geen pio hater (heb zelf en hdj500) maar vind gewoon dat het merk zo raar doet met de prijzen
Poster: Snoey
Kan je dit apparaat ook aansluiten aan je Ipad2? (Daar draai ik mee op huisfeestjes, met de syncknop kan je makkelijk plaatjes in elkaar draaien, zonder dat je met gear hoeft te sjouwen).
Poster: DJADMIN
Ziet er klasse uit...zal 'm zelf niet snel gebruiken...maar all?...en de prijsdiscussie...je betaald voor wat je krijgt en kan verwachten...vind je 'm te duur...koop je wat anders...
Poster: Tekhead
Zolang er Pioneer op de dj markt zal zijn, zullen de prijsdiscussie's er ook zijn.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.