Mijn Keuze bij een HP gaat voornamelijk uit naar:
-Stevig design ( zo min mogelijk scharnieren , plastic.... kortom alles wat stuk kan gaan) ik ben wel altijd voorzichtig met mijn spullen, maar heb gemerkt dat de plastieken HP's sneller kapot gaan)
-Zuiver en hard volume ( vooral bij wat grotere gigs, waar het geluid wat harder, staat is een HP, die een hoog volume aan kan, geen overbodige luxe, zeg maar)
-Comfortabel design (als je sets?maakt van 5 uur achtereen wil je ook een HP hebben, die een beetje relax op je kophoofd zit)?Ik heb hier een paar HP's die binnen / rond je budget zitten.
Heb?m zelf:
Sony MDR 7506???????????? + Zuivere weergave?????????????????????????? - bij grote?gigs kan hij het niet aan qua volume
????????????????????????????????? + Zeer stevig (niet kapot te krijgen)
????????????????????????????????? + comfortabel
Veel maten van me?hebben de HD 25: zowel de duurder als deze goedkopere versie:
Sennheiser HD 25 SP II?? +Veel bas en hard volume!???????????????? -?kleine oorschelpen
????????????????????????????????? + Zeer stevig (niet kapot te krijgen)?? - minder comfortabel
Heb?m op aanraden van verschillende lui binnen de scene:Allen & heath Xone xd 53?? wat ik heb gehoord moet dit echt een geweldige HP zijn (solide /?zuiver en krachtig)
Heb?m zelf:Pioneer HDJ 1000?????????+ zuiver en hard volume?????????????????? - fragiel design (binnen een half jaar kapot bij mij)
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? - oorschelpen doen pijn bij langdurig gebruik
Heb zelf de Ultrasone Pro 750, maar ook meerdere beluisterd:Ultrasone Pro / Hfi modellen???? + zeer zuiver geluid dmv ULE en S-logic?????? - Fragiel design
?????????????????????????????????????????????+ comfortabel
Heb?m zelf, gebruik m voor trax op beatport / traxsource etc op me pc?te checken:
Audio Technica ATH D-40????? + Zuiver en hard geluid??????????+ scharnier oorschelpen te soepel
????????????????????????????????????????? + Erg comfortabel
????????????????????????????????????????? + stevig design
?????????????????????????????????
Ik wil binnenkort de
AIAIAI TMA-1 Fools Gold edition halen (als er weer wat geld ter beschikking is
), heb er veel goed over gelezen. als k m heb laat ik jullie wel wat weten
.
gr