Interessepeiling naar lessen en gebruik
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Aziaat    posted on 15-03-2012 20:09
Beste djresource'ers,

Ik ben nieuwsgierig wie allemaal bereid zou zijn om evt. te betalen om een uurtje (of twee) te oefenen en initiatielessen te krijgen op anderen hun set (bv. de mijne).
Momenteel ben ik in het bezit van?
  • 2x Technics SL-1200
  • 2x CDJ-1000 MK3
  • Audio6 met Traktor Scratch Pro 2
  • Traktor Kontrol X1
  • Traktor Kontrol S4
  • DJM-800
Ik heb altijd willen oefenen op een dergelijke set toen ik net begon met draaien (en nog niet veel budget had) en dit lijkt mij eigenlijk een ideale manier voor beginnende dj's om eerste ervaring op te doen en basisvaardigheden aan te leren. Als beginnende dj vond ik het persoonlijk erg vervelend ergens toe te komen (cafe/club/feestje) en niet te weten hoe ik met een pioneerset overweg moet of hoe men bijvoorbeeld vlot overneemt van de vorige dj. Ook krijgt de beginnende dj een idee van het materiaal en kan hij zelf een beeld vormen om een eigen set aan te schaffen.?
Zelf ben ik al enkele jaren dj en zou ik mijn set met plezier ter beschikking willen stellen (mits een kleine vergoeding natuurlijk).
Voor de mensen die helemaal nieuw zijn wil ik zelfs wat uitleg geven (een initiatieles als het ware).

Ik ben student in Kortrijk en zit dan ook daar op kot.
Wie interesse heeft mag me contacteren en ben je uit omgeving Kortrijk? Dan zou ik je misschien komen oppikken. Voor degenen die van ver komen zou ik hen willen ophalen aan het station.
Ik zou dit heel de week door willen doen op de uren die mogelijk zijn (heb een wisselvallig lessenrooster).

Is dit een goed plan en hoeveel zouden jullie bereid te betalen voor zo'n initiatief??
Laat alsjeblieft comments achter hoe jullie hierover denken! Winking my eye

What do you think about Interessepeiling naar lessen en gebruik ??

Vote :   

Fredericvdc    posted on 15-03-2012 20:13
Ik heb interesse, ik ben van Waregem?Cool
JeroenVR    posted on 15-03-2012 20:37
Ik heb ook wel interesse, alleen kom ik helaas totaal niet uit de buurt Unhappy Hilvarenbeek.
mrmagix    posted on 15-03-2012 20:40
////www.djresource.eu/Forum/topic/22785/DJ-meeting-topic/

Dit lijkt mij hetzelfde maar dan gratis...
Wat niet weglaat dat dit voor sommige echt wel een mooie kans is.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Aziaat    posted on 15-03-2012 22:10
@ mrmagix: Ja, ik snap wat je bedoelt maar ik plan geen meeting!
Je komt af alleen of met een kleine vriendengroep en hebt de gear echt voor jezelf.
Je leert de gear kennen op eigen tempo en kunt meteen wat oefenen.
En niet iedereen voelt zich meteen gemakkelijk bij een groep vreemden hoor Winking my eye

@ JeroenVR: Als je geraakt tot het treinstation van Kortrijk kom ik je gerust oppikken hoor.

Kortrijk ligt op 20min. van Gent en 15min. van Rijsel (Lille).
JeroenVR    posted on 15-03-2012 23:04
Oke, dat is wel handig. Kan het ook op een doordeweekse dag? Dan kan ik namelijk gratis reizen. Hoeveel wil je eigenlijk gaan vragen per uur? Ik ben nog redelijk nieuw als dj. Ik heb tot nu toe alleen nog maar met software gedraaid, maar ben van plan om volgende maand een controller aan te schaffen.

Kortrijk licht trouwens toch bij Utrecht in de buurt? Anders heb ik de verkeerde gevonden op Google maps :p
mrmagix    posted on 15-03-2012 23:37
Je hebt de verkeerde voor vrees ik Happy, laughing. Ongeveer anderhalf uur onderweg van onze kortrijk naar Hilvarenbeek Happy, laughing
JeroenVR    posted on 15-03-2012 23:39
Haha ok, ligt jullie Kortrijk in Belgi? of in Nederland?
mrmagix    posted on 16-03-2012 00:20
Belgi?, nabij Gent. En ik denk niet dat jullie ook een Gent hebben? :p
Aziaat    posted on 16-03-2012 00:28
Ter volledigheid misschien: Kortrijk, West-Vlaanderen, Belgi? :p
Ik heb geen problemen om mensen op te halen zolang dit maar in de buurt is.
Maar vanuit Kortrijk Station haal ik zeker iedereen op Winking my eye

Qua betaling had ik een 20 euro per uur gedacht.
mrmagix    posted on 16-03-2012 00:35
Das veel lijkt me... Voor op je eigen tempo iemand gear te gebruiken die het met plezier uitleent mits een KLEINE vergoeding.
JeroenVR    posted on 16-03-2012 11:23
Haha, wij hebben inderdaad geen Gent in Nederland zo ver ik weet.
Belgie wordt wel wat moeilijk voor mij, dus ik zal er nog eens over nadenken.
15 / 20 euro vind ik trouwens nog een leuke prijs, zeker als je ook nog wat kunt leren.
Aziaat    posted on 16-03-2012 12:07
@ Mrmagix:?als je in rekening brengt dat ik je nog eens wil komen halen en je hier niet zult omkomen van de dorst dan denk ik dat 20 euro idd geen misse prijs is Winking my eye

ter vgl. je betaalt bij Bambam 169 euro voor een les van ? 6 uur (? 30 euro/uur).
Dit is voor veel mensen heel wat geld.
Ik bied hen gewoon de kans aan om aan gear te geraken. Iets wat ik heel erg nodig had toen ik zelf begon.
Voor JeroenVR bv. ideaal want hij wil eens zien met wat je dan te maken hebt Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 4.597 days.
 Post CommentThat would be 153.2 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

88 Users online: 13 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 15.619
Most visitors online this month : 247
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.166.380