Beste djresource'ers,
Ik ben nieuwsgierig wie allemaal bereid zou zijn om evt. te betalen om een uurtje (of twee) te oefenen en initiatielessen te krijgen op anderen hun set (bv. de mijne).
Momenteel ben ik in het bezit van?
- 2x Technics SL-1200
- 2x CDJ-1000 MK3
- Audio6 met Traktor Scratch Pro 2
- Traktor Kontrol X1
- Traktor Kontrol S4
- DJM-800
Ik heb altijd willen oefenen op een dergelijke set toen ik net begon met draaien (en nog niet veel budget had) en dit lijkt mij eigenlijk een ideale manier voor beginnende dj's om eerste ervaring op te doen en basisvaardigheden aan te leren. Als beginnende dj vond ik het persoonlijk erg vervelend ergens toe te komen (cafe/club/feestje) en niet te weten hoe ik met een pioneerset overweg moet of hoe men bijvoorbeeld vlot overneemt van de vorige dj. Ook krijgt de beginnende dj een idee van het materiaal en kan hij zelf een beeld vormen om een eigen set aan te schaffen.?
Zelf ben ik al enkele jaren dj en zou ik mijn set met plezier ter beschikking willen stellen (mits een kleine vergoeding natuurlijk).
Voor de mensen die helemaal nieuw zijn wil ik zelfs wat uitleg geven (een initiatieles als het ware).
Ik ben student in Kortrijk en zit dan ook daar op kot.
Wie interesse heeft mag me contacteren en ben je uit omgeving Kortrijk? Dan zou ik je misschien komen oppikken. Voor degenen die van ver komen zou ik hen willen ophalen aan het station.
Ik zou dit heel de week door willen doen op de uren die mogelijk zijn (heb een wisselvallig lessenrooster).
Is dit een goed plan en hoeveel zouden jullie bereid te betalen voor zo'n initiatief??
Laat alsjeblieft comments achter hoe jullie hierover denken!