Problemen synq smx 2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

andrek1904    posted on 11-03-2012 22:22
Hallo, Mijn synq smx-2heeft de laatste tijd veel problen, effecten panel valt opeen uit, muziek gaat spontaan zachter. Dit is erg vervelend tijdens het draaien van een feest. Heeft iemand ervaring met de smx-2?
Life for today, Plan for tomorrow, Party tonight!

What do you think about Problemen synq smx 2 ??

Vote :   

Sitazwoon    posted on 09-04-2012 20:50
1 member likes this  Beste Andrek,ik kan u maar ??n raad geven !! Weet dat Synq een onderverdeling is van JbSystems.En wat is JbSystems 'BROL' Ik heb vroeger dezelfde fout gemaakt.Op de laatste duur ben ik bij Beglec (Brussel) zelf geweest,en heb hun de raad gegeven van AUB het symbool Professional van hun toestellen te verwijderen.Ik stond daar toen met een collega met ongeveer 3000 euro matreaal.Toen ik melding maakte dat geen enkele van de 4 toestellen dat wij binnenbrachten? voor herstelling deftig functioneerden kreeg ik als antwoord 'wat wilt gij nu voor die prijs' dus mijn besluit was dus in Belgische franken voor 120.000 franken had ik brol gekocht !!! En dat heeft bij mij de deur dicht gedaan, JB OF Synq komt er bij mij NIET meer in.En wees gerust ik ben niet de enige met die ervaring!! Dus kan ik u maar een raad geven 'WEG MET DIE HANDEL'.Het is en blijft een gouden regel 'KOEKEN NAAR GELD'.Sorry dat ik u niet verder kan helpen.
Groetjes Sitazwoon.
Unidentified    posted on 10-04-2012 09:55
De reactie boven mij is denk ik een beetje overroepen...
Als je nog garrantie hebt, breng hem dan zeker binnen. Geen garrantie meer, dan zelf uitmaken of je het nog de moeite vindt om hem te laten herstellen.
Over Beglec kan ik maar 1 ding zeggen: ik ben er tot nu toe vrij tevreden van. Mijn eerste mixertje was een JB Kreator 3, niet veel maar does the job. Dan heb ik ook nog 2 JB TSX12's staan, goed genoeg voor thuis, geen topkwaliteit, maar wat wil je voor 95 euro per speaker? Ook heb ik 2 Synq X-TRM1's staan en daar ben ik nog altijd uiterst tevreden van, dat is gewoon heel goede kwaliteit.
andrek1904    posted on 11-04-2012 10:53
1 member likes this  De mixer heeft nu nog meer problemen.

Het laatste feest wat ik heb gedraaid viel hij uit. Zou ik hem weer aanzetten maar deed niks. Na een kwartiertje heb ik hem weer aangezet en deed ie het weer even.

Kortom, ik ben niet tevreden met dat ding. Denk dat ik um binnenkort het huis uitgooi.
Life for today, Plan for tomorrow, Party tonight!
Dennis1981    posted on 11-04-2012 15:08
Poster: andrek1904
Denk dat ik um binnenkort het huis uitgooi.

Maak effe een foto'tje dan, als je em gooit...
Winston    posted on 11-04-2012 15:41
Of beter nog een filmpje.
Tic Toc

This is an old Topic

No new postings for 4.695 days.
 Post CommentThat would be 156.5 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

206 Users online: 19 Guests (187 Unknown)
Pages generated today : 41.400
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.908.422