Poster: Dennis1981
Mapje?CONTENTS kopieren en de verborgen map PIONEER ook kopieren...
Edit : Beter is nog een tweede keer vanuit rekordbox alles naar een tweede stick exporteren; op dezelfde manier als je bij de eerste stick hebt gedaan.
Poster: littel
Mapje Contents kopieeren is geen probleem,maar enig idee waar de verborgen map Pioneer kan vinden?
Ik zoek me suf
Poster: jeffrey412
Kan ik ook de gemaakte que points IN de CDJ 2000 terug zetten in rekordbox??
Ik maak namelijk bijna?altijd que points op de SD ipv in rekordbox.
Poster: LennertWolfs
Ik zit met het volgende probleem.
Het onzichtbare Pioneer bestand vinden lukt me.
Maar ik kan hem niet koppieren van de usb in kwestie naar de usb waarop ik het wil zetten.
?
Iemand een idee hoe dat komt??
Poster: LennertWolfs
Ik zit met het volgende probleem.
Het onzichtbare Pioneer bestand vinden lukt me.
Maar ik kan hem niet koppieren van de usb in kwestie naar de usb waarop ik het wil zetten.
?
Iemand een idee hoe dat komt??
Poster: MarcoMartinez
Je kan ook playlisten maken in recordbox en deze exporteren naar usb, zo heb je in recordbox een backup.
Het beste is overigens om een tweede keer een export vanuit Rekordbox te maken. Miischien nu even iets meer werk maar maakt je leven later een stuk makkelijker.
Die verborgen bestanden tonen heb ik idd ook aan staan, net zoals op mijn PC (explorer > tools > folder Options)
Poster: Lead
Nooit gehad, maar die auto sync zorgt dat je stick up to date is zodra je hem in je computer stopt als Rekordbox open staat. Dan hoef je niet nog een keer die update te forceren, hij zou al up-2-date moeten zijn
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.