stanton t50 ervaringen, meningen?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

youngbeatsz    posted on 05-03-2012 00:48
de vraag is eigenlijk vrij simpel, ik kan een setje kopen van 2x stanton t50's en 1x jb systems ^premium
nu zou ik al heel graag kunnen draaien op platen dus ik zou het graag beginnen leren. voor dit hele setje, incl. numark naalden (zo goed als nieuw) en slipmats zou ik 200 euro betalen. wat zouden jullie doen? en heeft iemand ervaring met deze turntables?

alvast bedankt

What do you think about stanton t50 ervaringen, meningen? ??

Vote :   

Estacy    posted on 05-03-2012 01:36
de Stantons zijn belt-drive draaitafels, minimum is echt wel direct drive voor DJ'en. Met Belt-drive tts kan je ook draaien, maar daar word je niet echt vrolijk van. ook zul je na een paar maandjes echt wel betere willen.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
youngbeatsz    posted on 07-03-2012 17:53
Het is echt bedoelt om mee te leren, dus heb ik het graag moeilijk. Met technics leren draaien heeft ook iets maar dat is als pioneer, eens je dat hebt wil je geen ander merk meer. En ik merk al te vaak dat die 'pioneerdjs' ander materiaal niet kunnen hanteren. Vandaar ga ik dus ook niet voor technics, die belt drive daar valt over te discussieren natuurlijk.
Vinnyo    posted on 07-03-2012 23:25
CD Spelers zijn anders dan turntables..
Estacy    posted on 07-03-2012 23:45
voor draaitafels wil je toch echt direct drive, Technics is niet meteen nodig maar Numark TT1625, Reloop RP2000 enz zijn echt het minimum.?

je hebt cd spelers, ik neem aan dat je beatmatchen ook wel een beetje snapt, dan is draaien op draaitafels echt niet moeilijk. het is even wennen, maar als je al kan beatmatchen word je door belt drives meer gehinderd dan geholpen.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

This is an old Topic

No new postings for 4.720 days.
 Post CommentThat would be 157.3 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

212 Users online: 8 Guests (204 Unknown)
Pages generated today : 379
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.530.452