Dus, ik heb gisteravond mijn setje opgenomen op Traktor Pro 2. Nu gaat dat normaal altijd goed maar gisteravond helaas niet. Aan het einde van mijn set heb ik mijn laptop perongeluk afgesloten zonder de record te stoppen of traktor af te sluiten. Blijkbaar heeft het fout afsluiten van traktor er voor gezorgd dat ik het bestand niet kan afspelen. Het is wel een aardig groot bestand (wav) dus ik neem aan dat er wel iets opgenomen moet zijn. Is er een manier om dit te repareren?
What do you think about Traktor Pro 2 record probleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Probeer het wav bestand is te converteren naar een mp3 bestand ? (Ondanks dat het wav bestand niet afspeeld) En probeer hem is af te spelen in traktor zelf ? ( In een deck plaatsen)
No new postings for 4.733 days. Post CommentThat would be 157.8 months or a whopping 13 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.