Heeft iemand de ZOMO set NSE 2000 ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JimmyJames    posted on 24-02-2012 12:25
Hallo,

Ik heb me sinds kort een nieuwe set gekocht: Pioneer DJM700 K + 2 x CDJ 850K (die ik overigens nog niet binnen heb, #geduldiseenschonemaarfrustrerendezaak)

Nou was ik opzoek na een goede flightcase voor deze set. Ik heb al enige tijd mijn oog op de ZOMO set NSE 2000 ( eigenlijk voor 2 x cdj 2000 + 1 x djm 800) maar die shizzle van mij moet daar ook wel inpassen, lijkt me.

Echter wat ik mij afvroeg:

- heeft deze case gaten aan de achterkant zodat ik stroomkabels / xlr etc eruit kan laten lopen?

- is er ruimte om er een stekkerdoos in te plaatsen zodat ik me hele zooi aangesloten kan laten, als ik? het?verplaats?

- is dat afdekplaatje (waar met koeienletters ZOMO op staat) afneembaar?

- zitten er schuimpjes bij om andere spelers die kleiner zijn (zoals de mijne) vast te kunnen zetten in de case?

- kan misschien iemand mij wat foto's doen toekomen die in het bezit is van dit type flightcase zodat ik kan zien hoe het eruit zien van binnen en aan de achterkant etc...? (beeld zegt meer dan woorden Winking my eye )

er is namelijk barweinig op internet over te vinden.

nou snap ik dat je over een flightcase geen pagina's aan uitleg/specs?gaat geven.
maar mijn vragen zijn tot nog toe niet beantwoord, ik hoop dat iemand me kan helpen.

alvast bedankt

gr

What do you think about Heeft iemand de ZOMO set NSE 2000 ? ??

Vote :   1 member likes this  

dance2mix    posted on 24-02-2012 13:55
1 member likes this  Hey Jimmy, ten eerste, lijkt me een prachtige set maar hoeveel heb je ervoor betaalt? Happy, laughing
En zou je mij misschien een PM willen sturen als je een mening hebt over de set? :D
en ik ben van plan om deze set te kopen met precies de zelfde case, dus..

- heeft deze case gaten aan de achterkant zodat ik stroomkabels / xlr etc eruit kan laten lopen? Ja

- is er ruimte om er een stekkerdoos in te plaatsen zodat ik me hele zooi aangesloten kan laten, als ik? het?verplaats? Ja maar niet met zekerheid

- is dat afdekplaatje (waar met koeienletters ZOMO op staat) afneembaar? nee volgens mij niet
- zitten er schuimpjes bij om andere spelers die kleiner zijn (zoals de mijne) vast te kunnen zetten in de case? Denk het niet
- kan misschien iemand mij wat foto's doen toekomen die in het bezit is van dit type flightcase zodat ik kan zien hoe het eruit zien van binnen en aan de achterkant etc...? (beeld zegt meer dan woorden smile) Succes
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
JimmyJames    posted on 24-02-2012 14:13
@ dance2mix? je hebt PM!
DJADMIN    posted on 24-02-2012 15:07
Ik verkoop mijn PRODJUSER case, waar altijd 2x cdj 850 en een djm 700 ingezeten hebben...past perfect !!! Mocht je interesse hebben, stuur me even een PM
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
LilQuint    posted on 24-02-2012 16:13
- heeft deze case gaten aan de achterkant zodat ik stroomkabels / xlr etc eruit kan laten lopen?
JA

- is er ruimte om er een stekkerdoos in te plaatsen zodat ik me hele zooi aangesloten kan laten, als ik? het?verplaats?
JA
JA
- zitten er schuimpjes bij om andere spelers die kleiner zijn (zoals de mijne) vast te kunnen zetten in de case?
99% KANS VAN WEL, DIT WEET IK NIET ZEKER
JimmyJames    posted on 24-02-2012 16:33

@ dj Admin Thnx voor je aanbod. maar ik kies bewust voor die ZOMO omdat deze helemaal zwart is en dat maakt het esthetisch gezien wat aantrekkelijker.

@ lil guint, thnx voor je info, heb je m zelf ook?
Luxx    posted on 24-02-2012 16:37
#DJresourceisGeenTwitter
www.mothermusic.nl
dance2mix    posted on 24-02-2012 16:52
Jimmy, wat bedoel je met : 'zitten er schuimpjes bij om andere spelers die kleiner zijn (zoals de mijne) vast te kunnen zetten in de case' Zijn de cdj 850 k's kleinder dan de cdj 2000? ik dacht het enige verschil was dat het schermpje uitstak of is dat niet zo?
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
dj-zero    posted on 24-02-2012 17:10
@ dance2mix:
Nee voor zover ik weet zit er ook een klein verschil in kwa formaat, net als tussen de 1000 en de 800.?

@Jimmyjames:
Als ik jou was zou ik liever 5 euro extra uitgeven voor een zwarte verf bus en de metalen randjes even spuiten, dan 150 euro extra uitgeven voor een zwarte case, maar dat ben ik. Verder geloof ik wel dat al je wensen worden voorzien in de case die jij aangeeft, is vrij standaard, alleen of t afdekplaatje afneembaar is weet ik niet, lijkt me ook niet nodig. Als t echt stoort kun je t er zowiso altijd afmonterenWinking my eye
DJADMIN    posted on 24-02-2012 17:27
Poster: JimmyJames
@ dj Admin Thnx voor je aanbod. maar ik kies bewust voor die ZOMO omdat deze helemaal zwart is en dat maakt het esthetisch gezien wat aantrekkelijker.

@ lil guint, thnx voor je info, heb je m zelf ook?

Esthetisch ? :Q

Ik heb trouwens de NSE case...voor mijn 2000's en voor mijn djm 900...en er zitten schuimpjes bij...besef je echter wel dat deze case enorm groot, en zwaar is. De prodjuser case is veel makkelijk mee te nemen....deze is hoog, zeker ook doordat je een laptop stand er bij hebt....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
JimmyJames    posted on 24-02-2012 17:32
@ DJ ADMIN:?? ik ga voor die zonder laptop optie dus is dan ook wat lager.
??????????????????????? ik vind in deze het oog toch belangrijker dan het gewicht.

@? Zero:? die prodjusers hebben van die afneembare klepjes deze heeft gewoon niets ervoor is praktischer.
JimmyJames    posted on 15-03-2012 11:37
Ik heb de Zomo SET NSE 2000 gisteren ontvangen, hierbij gelijk een update met de antwoorden op mijn vragen.
Zodat een andere DJr gebruiker er misschien ook nog iets aan heeft Cool

- heeft deze case gaten aan de achterkant zodat ik stroomkabels / xlr etc eruit kan laten lopen??
NEE (of je moet gaan snijden en afdekplaatjes verwijderen, ook geen beginnen aan)

- is er ruimte om er een stekkerdoos in te plaatsen zodat ik me hele zooi aangesloten kan laten, als ik? het?verplaats? NEE (ofja, een stekkerdoos met 3 contacten moet wel lukken, maja heb je ook geen zak aan als je nog 2 actieve speakers, eventueel laptop of effectenbak wil aansluiten?)

JA Gewoon met klitteband

JA, een hele shitload aan schuimpjes in alle vormen en maten, om elke club lay-out Pioneer CDJ erin te kunnen laten passen.

gr

This is an old Topic

No new postings for 4.596 days.
 Post CommentThat would be 153.2 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

71 Users online: 6 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 13.723
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.096.910