Hallo,
Ik heb me sinds kort een nieuwe set gekocht: Pioneer DJM700 K + 2 x CDJ 850K (die ik overigens nog niet binnen heb, #geduldiseenschonemaarfrustrerendezaak)
Nou was ik opzoek na een goede flightcase voor deze set. Ik heb al enige tijd mijn oog op de ZOMO set NSE 2000 ( eigenlijk voor 2 x cdj 2000 + 1 x djm 800) maar die shizzle van mij moet daar ook wel inpassen, lijkt me.
Echter wat ik mij afvroeg:
- heeft deze case gaten aan de achterkant zodat ik stroomkabels / xlr etc eruit kan laten lopen?
- is er ruimte om er een stekkerdoos in te plaatsen zodat ik me hele zooi aangesloten kan laten, als ik? het?verplaats?
- is dat afdekplaatje (waar met koeienletters ZOMO op staat) afneembaar?
- zitten er schuimpjes bij om andere spelers die kleiner zijn (zoals de mijne) vast te kunnen zetten in de case?
- kan misschien iemand mij wat foto's doen toekomen die in het bezit is van dit type flightcase zodat ik kan zien hoe het eruit zien van binnen en aan de achterkant etc...? (beeld zegt meer dan woorden
)
er is namelijk barweinig op internet over te vinden.
nou snap ik dat je over een flightcase geen pagina's aan uitleg/specs?gaat geven.
maar mijn vragen zijn tot nog toe niet beantwoord, ik hoop dat iemand me kan helpen.
alvast bedankt
gr