Poster: Sandr
Updaten vanaf gewoon Traktor naar scratch gaat je zoiezo niet lukken. Als je een audio 4, 6, 8 of 10 heb kan je wel een Traktor scratch certified upgrade kit kopen maar dat kost je misschien net zo veel als een DUO of Pro pakket.
Als je geen cd spelers hebt zie ik het nut niet in van Traktor scratch... CDJ 2000's kan je als controller en geluidskaart gebruiken icm Traktor, tijdcode is dan niet meer nodig.
Een audio 8 werkt ook goed met Traktor pro 2, dat zal gene probleem zijn...
Denk goed na wat je wilt gaan doen en gebruiken, anders koop je straks dingen waar je over een half jaar niks meer mee doet.
Awel goed nadenken wat je wil is idd heel belangrijk, ik heb me al gek ge-dacht aan wat ik ga kopen. Ik wil digitaal en analoog samen gebruiken. Ik ben vinyl freak, dus de meeste zeggen allemaal, Timecode kopen ala SSL of Traktor Scratch, maar ik wil m'n TT's liever niet als TC gebruiken en zou dus de software gaan gebruiken via controller, en dan heb je geen scratch versie nodig maar img Duo2. Mits ik geen ambitie heb om al die extra kopjes te gaan gebruiken, is misschien uitkijken naar andere software interessant. Ik hoor heel veel goeds over Serato DJ intro software, ook interessant. Ik ben er nog altijd niet uit, mss helpt iemand mij daarmee