Yooo DJ's,
Ik heb onlangs
deze headphone besteld, want mijn Pioneer HDJ-1000 DJ headphone is
gecrasht zoals je op die foto kunt zien. En dus heb ik maar de SMS Audio by 50 Cent besteld, vooral omdat die gewoon
NIET stuk te krijgen zijn. Je kan buigen wat je wilt, maar ze breken niet. Ook heb ik gelezen dat de geluidskwaliteit nog beter is dan de Beats By Dre's. Je betaald er wel wat voor, maar dan heb je ook wat!. Alleen zit ik nog met een dingetje waar ik geen antwoord op weet, dat is over de kabel. De kabel voor in de koptelefoon kun je wel in en er uit halen en verwisselen, maar past die wel in een groter plugje? zodat ik hem in mijn DJM-800 mixer kan stoppen?. Want er word een normale 40 mm kabel bij geleverd, en niet zo'n opgerolde kabel die dus in de HDJ-1000 zit. Hier een foto van de headphone:

Zoals je kunt zien gaat het om die blauwe kabel, en volgens mij kun je dat niet voor in een mixer gebruiken toch? Waar kan ik zo'n kabel eventueel kopen zo'n zelfde als die in een HDJ-1000 zit zodat ik die er in kan stoppen? Want ik gebruik die headphone dan hoogzakelijk om te draaien. Laat even weten