SMS Audio Street by 50 (Headphone)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BigSign    posted on 14-02-2012 00:25
Yooo DJ's,

Ik heb onlangs deze headphone besteld, want mijn Pioneer HDJ-1000 DJ headphone is gecrasht zoals je op die foto kunt zien. En dus heb ik maar de SMS Audio by 50 Cent besteld, vooral omdat die gewoon NIET stuk te krijgen zijn. Je kan buigen wat je wilt, maar ze breken niet. Ook heb ik gelezen dat de geluidskwaliteit nog beter is dan de Beats By Dre's. Je betaald er wel wat voor, maar dan heb je ook wat!. Alleen zit ik nog met een dingetje waar ik geen antwoord op weet, dat is over de kabel. De kabel voor in de koptelefoon kun je wel in en er uit halen en verwisselen, maar past die wel in een groter plugje? zodat ik hem in mijn DJM-800 mixer kan stoppen?. Want er word een normale 40 mm kabel bij geleverd, en niet zo'n opgerolde kabel die dus in de HDJ-1000 zit. Hier een foto van de headphone:

Zoals je kunt zien gaat het om die blauwe kabel, en volgens mij kun je dat niet voor in een mixer gebruiken toch? Waar kan ik zo'n kabel eventueel kopen zo'n zelfde als die in een HDJ-1000 zit zodat ik die er in kan stoppen? Want ik gebruik die headphone dan hoogzakelijk om te draaien. Laat even weten Happy, laughing

What do you think about SMS Audio Street by 50 (Headphone) ??

Vote :   

Yvaroz    posted on 14-02-2012 00:53
Als je hem met control functie hebt, dan kan je hem wel aansluiten door middel van een plugje, maar dan moet hij er een stukje uit, omdat die control functie nog zoon extra stukje heeft, je moet dus opzoek naar een draad zonder dat extra stukje en dan kan je hem gewoon met een plugje gebruiken :D
Nothing is Impossible
BigSign    posted on 14-02-2012 03:33
Bestaan er serieus gewoon niet speciale kabels voor zoiets? Gewoon zo'n vervangbare DJ headphone krul kabel die moeten er vast wel zijn, lijkt mij. Can anyone help me? Cool
User edit by BigSign on 14-02-2012 @ 04:13:21 (7%)
LouisCasper    posted on 14-02-2012 08:51
Je kan toch gewoon zo'n plugje gebruiken?

Die op dit plaatje is van het merk HQ en kost 3,50 op de webshop met het roze logo.?

PS: Geen links naar webshops aub Happy, laughing
http://www.louiscasper.com
BigSign    posted on 14-02-2012 12:28
Oke, en je weet 100% zeker dat dat gewoon past?

P.S. ik zie ze niet staan in de webshop!
User edit by BigSign on 14-02-2012 @ 12:33:50 (89%)
Yvaroz    posted on 14-02-2012 12:42
Nee ik dacht ook makkelijk af te zijn met zoon plugje, maar dan moet je de headphone plug maar half in dat verloop plugje doen, want er zit dus een extra ringetje bij het plugje van de headphone
Nothing is Impossible
Chavizz1991    posted on 14-02-2012 12:44
Mocht de headphone vergelijkbaar zijn met een Beats by Dre headphone, raad ik het af om ermee te draaien. Ik heb zelf een Beats gekocht, voor on the road.. Ik teste hem even voor de grap uit tijdens een gig, maar dat beviel me totaal niet. Teveel Bass Boosted. Maar ik snap dat dit natuurlijk ook persoonlijk is
Martullia    posted on 14-02-2012 16:29
Waarschijnlijk betaal je alleen voor de naam en het design bij deze Headphone net zoals bij Beats wat eigenlijk gewoon een hoofdtelefoon is uit de middeklasse als je naar het geluid gaat kijken. Maar veel mensen horen een aangedikt basje en denken dan dat het goede geluidkwaliteit is, dit zegt niets. Maar ik heb deze nog niet mogen beluisteren dus kan er geen oordeel over vellen behalve dat hij veel te duur is voor wat je krijgt. Ik snap ook niet waarom veelmensen de senheiser hd 25 aanbevelen heb hem laatst een keer beluisterd maar was niet echt bijzonder & het materiaal is echt goedkope rotzooi hij kan alleen erg hard maar dat schijnt dan geluidkwaliteit te zijn als je de liefhebbers hier van moet geloven, en het ergste was ze vroegen er nog geld voor ook. Als je het ding vast hebt dan zou je als je niet beter weet denken dat je betaald krijgt om deze hoofdtelefoon te kopen. Materiaal waar het van gemaakt is is echt rotzooi, maar dat heet dan degelijk?!? Maar waarschijnlijk zal het wel van een of ander gerecyceld materiaal worden gemaakt, gerecyceld wc papier ofzo?!?
Ik zit er zelf ook over te denken om een andere oorspeaker te kopen ikzelf twijfel tussen de Technics rdhp 1200 al lees ik er negatieve dingen over en de A&H Xone D53 heb over deze nog niets negatiefs kunnen vinden hij heeft zelf extra versteviging aan de scharnieren. Een vriend van mij heeft hem en heb hem daar bekeken en uitgeprobeert zit echt stevig in elkaar en het geluid is gewoon echt helder zonder zwaar overdreven bass. Het enigste nadeel is je kunt de kabel niet los halen, maarja gewoon zuinig zijn op je spullen en normaal doen scheelt ook veel. En hij is ook nog eens een stuk goedkoper dan die 50ct oorapparaten.
BigSign    posted on 14-02-2012 16:35
@Martullia, dat is totaal niet mijn vraag of het materiaal wel goed is, ik koop wat ik zelf wil en daar heb ik jouw hulp niet bij nodig. Mijn vraag is alleen over de kabel wat de beste oplossing daar voor is. Er moet haast wel een oplossing zijn zodat die gewoon in mijn DJM-800 past!.

This is an old Topic

No new postings for 4.746 days.
 Post CommentThat would be 158.2 months
or a whopping 13 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

80 Users online: 34 Guests (46 Unknown)
Pages generated today : 20.775
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.688.790