Poster: unknown
BR>
pioneer zie je wel meer ,belgie heb ik nog niet gezien :P
Poster: Estacy
dit heeft helemaal niks met de CDJ2000s te maken, hij gaat er ook niet mee concurreren denk ik. dit is een apparaat wat als doel heeft om de Technics uit digitale setups te halen. Ik ben benieuwd hoe precies ze vinyl na gaan doen!
ook handig is deze link, daar heeft Bax de info vandaan
http://www.skratchworx.com/newspage.php4?fn_mode=comments&fn_id=1903
Poster: djroy16
Eindelijk weer is iets wat in de buurt van de oude vertrouwde Technics SL gaat komen..( hoop ik )
Ben benieuwd naar de prijs, hopelijk iets beter als de huidige Pioneer gear
Poster: Estacy
ze hebben tenminste goed gekeken bij de concurrentie, en er een Denon twist aan gegeven. ben beniewd
Poster: Tekhead
Stevige prijs alvast
Poster: Snoey
Die platters hebben nooit gewerkt op de dns spelers.
Die platters zijn veel te zwaar en de magneet is niet sterk genoeg.
Ben zelf van origine vinyl Dj, kon daar gewoon goed mee draaien, maar de DNS platter is te klein om het zelfde effect te simuleren.
Ik heb wel een tijd in een bar/dancing met plezier op DNS1000 spelers gedraaid, die platter is ook slecht, maar de [+][-} bendknoppen onder de pitch waren heel erg strak!
Blijven (tegenwoordig de DNS1200) in mijn mening de beste spelers voor hun geld.
Grootste nadeel van Denon vind ik dat het allemaal vrij omslachtig is.
Het loopen is niet heel duidelijk en van de cueinstelling werd ik ook gek.
Ik weet dat er een manier is om de pioneer cue mode aan te zetten, maar dan moet je toch eerst weer wat handelingen verrichten.
Ik vind dat de prijs te hoog is om serieus te kunnen concurerren met andere spelers.?
Anderzeids, inverhouding met de cdj2000 is het top product van Denon weer veel lager geprijst.
Toch denk ik dat je met deze spelers minimaal onder de prijs van cdj850 moet zitten om het product aantrekkelijk te maken.
Grootste nadeel van Denon vind ik dat het allemaal vrij omslachtig is.
Het loopen is niet heel duidelijk en van de cueinstelling werd ik ook gek.
Ik weet dat er een manier is om de pioneer cue mode aan te zetten, maar dan moet je toch eerst weer wat handelingen verrichten.
Toch denk ik dat je met deze spelers minimaal onder de prijs van cdj850 moet zitten om het product aantrekkelijk te maken.
Poster: Victor
Ik zie echt niet in waarom. De SC-3900?is veel uitgebreider dan de 850. Waarom zou hij dan goedkoper moeten zijn?
Poster: Victor
[A] indrukken om het beginpunt in te stellen
[B] indrukklen om het eindpunt in te stellen
[reloop/exit] om uit de loop te springen en weer terug erin
Wat is daar precies niet helemaal duidelijk aan? Het is zelfs precies hetzelfde als op de Pioneer spelers (alleen heten de [A] en ]B] toetsen daar [IN] en [OUT].
Tja, even in het menu die instelling opzoeken en aanpassen. Eenmalig.
Ik zie echt niet in waarom. De SC-3900?is veel uitgebreider dan de 850. Waarom zou hij dan goedkoper moeten zijn?
Poster: mrmagix
Als ze niet goedkoper waren, konden rationeel denkende mensen gewoon het merk van de clubstandaard aanschaffen en niet Denon. Denon heeft zich altijd al gedistantieerd van pioneer door zijn uitstekende prijskwaliteit, dat mogen ze in mijn ogen niet laten vergaan.
Het zou waarschijnlijk ook het einde betekenen voor denon als ze de prijzen van pioneer gaan hanteren. Het publiek dat denon aantrekt zijn veellal budgetbewuste mensen die toch veel waar voor hun geld willen.
Het is heel simpel, die Denon ziet er goed uit en kan alle media afspelen en is dus compleet.
De cdj850 is dat ook en beide producten voorzien in dezelfde behoefte.
Denon is het B merk in vele ogen van de dj's en Pioneer is voor de meeste mensen de ideale speler.
De mensen met voldoende poen gaan sowieso voor een cdj900 / 2000 (vanuitgaande dat ze hun werk serieus nemen)
De mensen met minder budget moeten gaan kiezen tussen een cdj350 of cdj850.
Als de Denon spelers onder de prijs zitten van de 850 kan het voor mensen interesanter worden om toch voor dat merk te gaan.
Want het is -> meest geadvanceerde speler van Denon tegenover de meest uitgeklede (grote jogwheel) speler van Pioneer.?
Als de prijzen gelijk liggen zal de Pioneer naar mijn idee bij de meeste mensen de keus zijn.?
Zit daar 100/150 euro verschil tussen. dan denk ik dat sommige mensen dan toch voor de Denons gaan.
Ik hoor heel veel mensen klagen over de hoge Pioneer prijzen, en verkopers geven het antwoord 'die macht hebben ze helaas'. Wat andere merken dus vooral niet moeten doen is op de prijzen van Pioneer gaan zitten, maar juist ver eronder. In veel ogen van mensen is de grootste zwakte van Pioneer de prijs, daar moet je als concurrent dus juist flink gebruik van maken. Maar dan wel met een spelers die het zelfde kunnen als een CDJ2000.