Poster: Tekhead
aanhanger ?
Poster: YorickPoster: Tekhead
concurent..
Tegenhanger heet zoiets he Yorick
Poster: KevinL
Concurreren met de CDJ 2000 ? Nee. Dat zal hem niet worden. Ik zie de DN-S3900 geen club standaard worden.?
Zoals vermeld op de site waarvan de link boven aan staat. Deze speler zal een nieuwe soort doelgroep aan zich binden.
Zelf heb ik 2 DN-S3700's gehad en ik kan zeggen dat ik behoorlijk spijt heb gehad van die aankoop.
Ik ben echt blij dat ik van die spelers af ben gekomen.
Hopelijk zijn de 3900's beter.
optisch zijn het mooie spelers, technisch is Denon geen prul, en met deze 3900 zouden ze zich meer geconcentreerd hebben op de hard-ware. Er zijn landen waar Denon (nog steeds) de standaard is, maar er zal al serieus wat moeten mislopen met Pioneer, anders zie ik het de komende jaren niet veranderen in Europa, en denk niet dat Pioneer op z'n lauweren kan rusten, anders, zelfde verhaal als Technics.
Poster: unknown
BR>
je komt bijna niks anders tegen in discotheken dan pioneer
In West-Europa meestal Pioneer in de discotheken, in de danscafe's of thema cafe's in Belgie is het bijna overal denon hoor.?
Poster: mrmagix
Inderdaad, heb ze ook al veel gezien hier . Maar ja, we zijn een van de landen die momenteel het zwaarst moet bezuinigen, dus dure pioneer is bye bye :D. We hebben nu net een 'regering'.
In West-Europa meestal Pioneer in de discotheken, in de danscafe's of thema cafe's in Belgie is het bijna overal denon hoor.?
Poster: pieterb
die pioneer-denon discussie zal nooit ophouden he
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.