Beste nieuwigheden ogv dj gear
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 04-02-2012 02:32
Wat is volgens jou het beste nieuwtje op gebied van dj gear dat gaat uitkomen of net uitgekomen is.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about Beste nieuwigheden ogv dj gear ??

Vote :   

Tekhead    posted on 04-02-2012 22:02
niemand reply
Xurion    posted on 04-02-2012 23:40
Die nieuwe controllers van Behringer lijken me interessant. Een low budget modular systeem...
Ook ben ik erg benieuwt naar de Ableton integratie in de nieuwe versie van Traktor Pro 2!
User edit by Xurion on 04-02-2012 @ 23:41:36 (97%)
Estacy    posted on 04-02-2012 23:57
Ik vind zelf dat er eigenlijk niks interessants meer uitkomt (voor mij dan) Al dat digitaal gedoe vind ik helemaal niks?Cool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 04-02-2012 23:57
Poster: Xurion
Die nieuwe controllers van Behringer lijken me interessant. Een low budget modular systeem...
Ook ben ik erg benieuwt naar de Ableton integratie in de nieuwe versie van Traktor Pro 2!

soft of hardware integratie ?

Ik vind de nieuwe spullen van numark wel interessant, en ben ook benieuwd of de serato dj intro software gaat aanslaan samen met de SDI controllers, zoals de Pioneer, en Vestax.

Verder ook het nieuwe akai keyboard met ipad integratie, iets voor mijn oudste zoontje, die dat wel wil hebben, weet alleen niet of dat zijn leeftijd al voldoende is om daarmee te starten.
Xurion    posted on 05-02-2012 00:16
Ik bedoel software integratie zodat ik niet meer tekens alt + tab hoeft te doen tussen Ableton en Traktor.
Hoe oud is je zoontje?
Dyno    posted on 05-02-2012 12:35
Poster: Estacy
Ik vind zelf dat er eigenlijk niks interessants meer uitkomt (voor mij dan) Al dat digitaal gedoe vind ik helemaal niks?Cool

+1
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Aziaat    posted on 05-02-2012 12:53
Of je het nu leuk vindt of niet: digitaal draaien is de volgende stap in de evolutie van het dj'en. Vind ik persoonlijk niets mis mee, maar kan me inbeelden dat er velen zijn die het niets vinden Happy, laughing
Behringer heeft dan weer aangenaam verrast met hun controllers, maar ik zou ze zelf wel niet kopen. Eerder goed voor beginnende dj's.
Ik kijk vooral dan weer uit naar betere integratie van analoog/digitaal draaien: aka DJM 900 Nexus, maar dan goedkoper, met ingebouwde geluidskaart. Je hoeft dan enkel maar een usb-kabel mee te nemen en 2 timecode platen. Timecoded draaien kan haast niet handiger worden op die manier denk ik zo.

Tekhead    posted on 05-02-2012 13:07
Ik bedoel software integratie zodat ik niet meer tekens alt + tab hoeft te doen tussen Ableton en Traktor.
Hoe oud is je zoontje?

dance2mix    posted on 05-02-2012 13:19
Poster: Aziaat
Of je het nu leuk vindt of niet: digitaal draaien is de volgende stap in de evolutie van het dj'en. Vind ik persoonlijk niets mis mee, maar kan me inbeelden dat er velen zijn die het niets vinden Happy, laughing
Behringer heeft dan weer aangenaam verrast met hun controllers, maar ik zou ze zelf wel niet kopen. Eerder goed voor beginnende dj's.
Ik kijk vooral dan weer uit naar betere integratie van analoog/digitaal draaien: aka DJM 900 Nexus, maar dan goedkoper, met ingebouwde geluidskaart. Je hoeft dan enkel maar een usb-kabel mee te nemen en 2 timecode platen. Timecoded draaien kan haast niet handiger worden op die manier denk ik zo.

db2 van allen & heath is ook heel mooi, zit een geluidkaart in en past dus wel goed of niet?
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
dance2mix    posted on 05-02-2012 13:19
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
User edit by dance2mix on 05-02-2012 @ 13:30:31 (100%)
Tekhead    posted on 05-02-2012 13:58
Hoe oud is je zoontje?

bijna 10 jaar

This is an old Topic

No new postings for 4.069 days.
 Post CommentThat would be 135.6 months
or a whopping 11.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

59 Users online: 8 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 981
Most visitors online this month : 184
Lifetime Pageviews since 2003 : 208.899.191