Poster: Xurion
Die nieuwe controllers van Behringer lijken me interessant. Een low budget modular systeem...
Ook ben ik erg benieuwt naar de Ableton integratie in de nieuwe versie van Traktor Pro 2!
Poster: Estacy
Ik vind zelf dat er eigenlijk niks interessants meer uitkomt (voor mij dan) Al dat digitaal gedoe vind ik helemaal niks?
Ik bedoel software integratie zodat ik niet meer tekens alt + tab hoeft te doen tussen Ableton en Traktor.
Hoe oud is je zoontje?
Poster: Aziaat
Of je het nu leuk vindt of niet: digitaal draaien is de volgende stap in de evolutie van het dj'en. Vind ik persoonlijk niets mis mee, maar kan me inbeelden dat er velen zijn die het niets vinden
Behringer heeft dan weer aangenaam verrast met hun controllers, maar ik zou ze zelf wel niet kopen. Eerder goed voor beginnende dj's.
Ik kijk vooral dan weer uit naar betere integratie van analoog/digitaal draaien: aka DJM 900 Nexus, maar dan goedkoper, met ingebouwde geluidskaart. Je hoeft dan enkel maar een usb-kabel mee te nemen en 2 timecode platen. Timecoded draaien kan haast niet handiger worden op die manier denk ik zo.
Ik bedoel software integratie zodat ik niet meer tekens alt + tab hoeft te doen tussen Ableton en Traktor.
Hoe oud is je zoontje?