Ik wil graag traktor gebruiken als externe effector. nou heb ik met cinch jack kabels een cd spelen aangeloten op mijn laptor en mijn laptor op mijn kanaal. hier komt geluid door maar dat is verschrikkelijk vervormd. hoe kan dit?
What do you think about dj/produce software als externe effector ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
wat je wil kan wel maar dan kan je 't beste ook werken met Traktor Pro icm een S4 en kanaal 1 en 4 gebruiken voor Live Input. Dan moet 't geen probleem zijn en kan je doen wat jij wil.
Ik kan het helemaal fout hebben maar ik denk dat je hier last van hebt: Waarschijnlijk heeft je laptop geen line-in en gebruik je de mic ingang hiervor. Dan gaat hij inderdaad vervormen omdat het signaal te hard binnen komt bij de laptop.
dit klopt, maar mijn vaste pc heeft wel line in en dat geluid is ook niet om over naar huis te schrijven. gaat daar wel goed, totdat ik traktor opstart
Dat snap ik, maar voor alleen een beetje kloten met de efx vind ik het een beetje zonde een interface te kopen
Question everything
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.603 days. Post CommentThat would be 153.4 months or a whopping 12.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...