Poster: JimmyJames
Ik hoor iedereen hier?zeuren over de bpm counter :S
naar mijn mening heb je die helemaal niet nodig als je gaat mixen.
Ik bedoel ik mix alles op gehoor, als je alles via bpm counters gelijk wilt gaan zetten, dan kan je net zo goed een hercules controllertje kopen en alles gaan syncen :P
om terug te komen op je topic, prima mixer voor te beginnen.
effecten en een bpm counter zijn sowieso niet dingen waar je een focus op moet leggen in het begin.
Bij draaien gaat het om plaatkeuze , opbouw en strakke mixen
als je dat een beetje onder de knie hebt dan kan je met effecten etc gaan kloten.
Poster: PhonoGraaf
Het is altijd handig om aan de toekomst te denken, dus wanneer je effecten wel nodig begint te hebben is het fijn als je mixer er al een paar bezit. Daarnaast zijn bpm counters zo'n beetje een vereiste als je effecten op de maat wilt gebruiken.
Ik denk dat Unknown met deze Behringer of een nog iets betere mixer al ??n van de veel goedkopere van de markt haalt, dus met veel meer hoeft hij niet rekening te houden... Zijn keuze gaat toch uit naar mixers waarop genoeg andere mensen het ook leren of hebben geleerd.
Poster: allremix
#look, uit het assortiment. best jammer, het waren mooie spelers voor een lage prijs.
Poster: Look
Dat is inderdaad erg zonde.. Gelukkig hebben de winkels in Utrecht, Apeldoorn, Eindhoven en Rotterdam met het rode logo deze spullen nog wel.
Poster: allremix
OT: Welke winkels verkopen deze dan nog, ik zou graag voor een upgrade willen gaan. als je deze winkel naam niet in dit topic mag noemen graag via mail! goede tip trouwens van die reloop
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.