Iemand die ik ken heeft een Djm 600 van Pioneer. Nu, als hij de djm 600 opzet, springen de 2 eerste kanalen direct in het rood, ook al staat de gain naar beneden, en is er geen rca kabeltje of dergelijke aangesloten.. De 2 laatste kanalen springen ook direct in het groen, namelijk 3 streepjes. Ik zou niet weten wat het probleem juist is?
Er komt nog wel normaal geluid uit de mixer, enkel is het natuurlijk lastig als je draait, aangezien de eerste 2 kanalen dus constant in het rood staan, wat volgens mij ook niet goed is aangezien je dan een overstuurd signaal geeft denk ik?
What do you think about Pioneer DJM-600, Vu meters blijven in rood ? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als er geen signaal is, stuurt het ook geen overstuurd signaal. Gewoon een defect van de lampjes. Als je bij zacht volume draait kun je gewoon mee blijven werken totdat het gerepareerd is.
Poster: Maracas Vato gonzalez in een filmpje van DJ Booth heeft hetzelfde met zijn DJM800, daar scheen dat ding kortsluiting ofzo gehad te hebben..
Ik wou precies hetzelfde typen!
♔ Diskjockey en Producer bij Movela Agency ♔. Studeerd
This is an old Topic
No new postings for 4.625 days. Post CommentThat would be 154.2 months or a whopping 12.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.