Poster: Snoey
Hoe weten mensen de prijs al, zie namelijk bij de bron nog geen prijskaartje.
Uit onderzoek blijkt wel dat apparatuur in de witte versie een hogere restwaarden behoudt dan andere kleuren.
Verder dat promotiefilmpje, zag er cool uit zo vanaf de bank je mixcdtje maken.
Verder heeft dat meisje wel onwijs veel mooie en dure spullen, terwijl ik nog nooit van der gehoord heb.
Dus misschien dat Pioneer die witte rangerover uitleent? :P
Andere coole feature is, wanneer in de Panama de LEDparren erop schijnen het mengpaneel en de spelers van kleur veranderen. Zo matched die altijd met zijn kleuromgeving.
Ik wil geen 5000 euro aan een simpel dj setje uitgeven, maar zo kom ik aardig in de verleiding.
Verder hadden een aantal exclusieve features het setje nog specialer gemaakt!
Poster: Overtracked
Ja leuk maar niet echt nuttig ofzo. 6000 euro koop je bijna 2x de normale CDJ 2000 voor.
Poster: Overtracked
Ja leuk maar niet echt nuttig ofzo. 6000 euro koop je bijna 2x de normale CDJ 2000 voor.
Poster: Danekato
Nee ik hou toch wel meer van zwart wat dat betreft, alhoewel als miss nine erbij meegeleverd wordt?
Poster: LilQuint
CDJ 2000 = 1699,00
1699,00 x 2 = 3.398,00
Poster: Danielvb
Ik denk dat veel DJ's liever 3 CDJ's hebben met rekordbox. Waarvan ze er 2 gebruiken voor het mixen en 1 voor acapella's. Ik denk niet dat TT's die behoefte kunnen vervullen in clubs etc. Want dan moet je dus gebruik maken van traktor of serato i.c.m timecode.
Poster: Dennis1981
O, dan is het voor de witte versie?maar?909 euro meer dan de zwarte,
bij de shop met het roze logo kost nu :
een zwarte nexus 900??? :?1815 euro
2 cdj2000 spelers zwart??:?3275 euro
= 5090 euro inclusief de BTW
Poster: Seca
Ik wist niet dat witte lak een kleine 909 euro meer dan zwarte lak?kostte
Poster: hoppie
is een cdj 2000 alleen voor accapella's niet een beetje overkill?
Poster: giuliano315
Eigenlijk wel als je er zo over na denkt wat is er mix met een goedkopere cdj bijv een 900 stuk goedkoper kan bijna hetzelfde ^^
Poster: Danielvb
Dat ligt er maar net aan.
CDJ900 heeft de loop functie en CDJ2000 heeft hot cue's. Gebruik je veel hot cue's i.c.m acapellas ben je beter af met een CDJ2000 gebruik je alleen maar loops is de CDJ900 (of 850) handiger.
Poster: Dennis1981
Cdj 2000 heeft ook gewoon loops hoor, zitten alleen een beetje verstopt.