Begin maar met midi controller en traktor of dergelijke. Ga je tenminste met zekerheid kunnen zeggen naar welke manier van draaien je voorkeur uitgaat. Als je echt met samples en dergelijke livesets wilt gaan uitvoeren snap ik al niet waarom er hier geen extra abelton zaken staan. Dit lijkt me enige manier om echt een set te gaan opbouwen. Verder waarom Als je hier zo de nadruk gaat opleggen een maschine mikro? Je geeft al een klein onnodig fortuin uit aan je midi control via ipad, ga dan tenminste die 300euro meer voor het grote broertje.
Die ipad lijkt me live het meest vreselijke instrument die ik me kan voorstellen om eerlijk te zijn. Dit zijn zaken om rustig te gebruiken in een nette omgeving. Niet als je staat te springen in je booth, hier wil ik iets hebben dat ik kan voelen, niet op m'n schermpje zitten staren voor te kijken hoe ver open die fader nu staat of dergelijke. (Of je vingers even te vettig/bezweet en je net niet op tijd je parameters goed krijgt). Deze manier van draaien lijkt me niets, leuk voor de show maar voor de rest...?
Het is heel leuk om te dromen

en daar hebben we ook apparte topics voor. Maar als je dit effectief op jou leeftijd wilt gaan aanschaffen... Dan gaat het in mijn ogen niet om je liefde voor muziek of dj'n meer.?
(Verder niets persoonlijks tegen je?

mocht tekst wat aanvallend overkomen.)