De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 (8/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 11-01-2012 11:00
De Late Leeuw, d? plek voor al jouw on en offtopic gezwets.
Voor de mensen die de regels nog niet helemaal begrijpen:
-Geen bashing van leden (mods however.. haha)
-Niet gaan lopen schelden
-In de LL gelden natuurlijk ook alle vaste regels van DJR.
-Ook hier, geen links naar webshops.
-Owja schik niet van de hoeveelheid onzin die hier geplaatst wordt.

User edit by Yorick on 11-01-2012 @ 17:05:24 (51%)
Mod edit by Xtremer on 11-01-2012 21:58 (22%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 54 ??

Vote :   4 members like this  

Estacy    posted on 24-01-2012 15:03
ben benieuwd!

en voor mensen die van Traktor houden, deze markplaats deal is echt fantastisch

http://link.marktplaats.nl/524073552
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
maartenw    posted on 24-01-2012 15:25
haha
Estacy    posted on 24-01-2012 19:15
MichaelMiller    posted on 24-01-2012 19:30
Las het ook al ja!
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Pur-D    posted on 24-01-2012 21:07
Poster: MrQreeny
Het zijn speakers Winking my eye

Haha, ja zover was ik ook al. Maar ik bedoel qua kwaliteit?
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Xurion    posted on 25-01-2012 13:43
Ff mijn profiel hier geupdated:?////www.djresource.eu/Dj/djid/1086/Xurion/?
Wist niet eens meer dat ik er een had xD
MichaelMiller    posted on 25-01-2012 16:19
Beatport bestaat 8 jaar... 20% korting dus! Coupon Code; 8YEARS, geldig tot 28 januari. Hebben jullie nog hele vette tracks die je zeker moet kopen nu? Can't stop me now, We gonna Rock & Spaceman zijn erg nieuwe, gave tracks die snel de top 10 in zullen komen. Can't stop me staat al in top 10 geloof ik... En in mijn cart.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Laidback    posted on 25-01-2012 17:05
Poster: MichaelMiller
Beatport bestaat 8 jaar... 20% korting dus! Coupon Code; 8YEARS, geldig tot 28 januari. Hebben jullie nog hele vette tracks die je zeker moet kopen nu? Can't stop me now, We gonna Rock & Spaceman zijn erg nieuwe, gave tracks die snel de top 10 in zullen komen. Can't stop me staat al in top 10 geloof ik... En in mijn cart.

*shopping spreeeeee* ... al heb ik alles wat ik nodig heb al binnen... zucht, konden ze dit niet even een weekje eerder doen? haha
-FLoriZ-    posted on 25-01-2012 20:40
Iemand die mij een tip kan geven om een On My Level achtige bass te krijgen? Ik loop nu al 2 dagen mijn computer uit te schelden omdat ik het met wat dan ook niet voor elkaar krijg.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
TimmyV    posted on 26-01-2012 00:20
Tekhead    posted on 26-01-2012 01:33
Poster: Estacy
a href='http://www.hyves.nl/topic/18921698/Club_Panama_is_failliet/?fromSidebar=topic' target='_blank'>wtf Panama is failliet?

verschieten en toch niet verschieten, je moet zelfs als je een gevestigde waarde bent, heel veel geluk hebben om te kunnen overleven, want als je de reden leest van het bestuur van die club, dan weet je dat je al op voorhand gedoemd bent om te verdwijnen. In Nederland maken ze het leven zuur van Discotheken en grote clubs in de stad, en die willen ze weg, zogezegd voor de overlast voor de buurt. In Belgie hebben ze dat enkele jaren geleden in sneltempo met de afterclubs gedaan en discotheken die ook in de week open waren en die hetzelfde publiek hadden. Het was toen al de 2de grote aanval op discotheken, naat ze die eerst in de stadsgebieden hebben gesloten onder het mom van overlast, drugs, wildplassen, vandalisme, ... blabla, bullshit want dat is de schuld van (veelal nieuwe) rijken en zeer welstellenden die in trendy woonwijken heel veel geld betaalden voor hun woonst en dergelijke horecahandel niet zagen zitten en daarom hun politieke vriendjes onder druk zette, en meestal met succes, en om de vrede wat te bewaren zochten ze zogezegd naar geschikte locatie buiten de stad en liefst in industrieele zones, maar... volgens onze wetgeving moeten dergelijke horecazaken in een woongebied liggen en absoluut verboden in industrie zones, dus vind nu maar een geschikte locatie he ? Dansmilieu is dood in de steden, en dan zijn ze begonnen met de jan met de petkroegen te viseren, en die gaan ook met bosjes in faling nu, en wat blijft er over ? Poepchique brasserie's en restaurants met sterren, exclusief betalbaar voor de yupp's. De kleine man en modale burgers mogen geen plezier en vertier hebben. Democratie ? Vrijheid ? Privacy ? M'n gat ja, je mag niks meer, overal staan regeltjes en wetten op, en we worden continu n't oog gehouden door allerlei controleurs en instantie's, precies een nieuwe USSR.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MoXeGy    posted on 26-01-2012 01:43
Klopt wel wat je verteld, maar dan komen massaal de underground feesten terug?
User edit by MoXeGy on 26-01-2012 @ 01:43:56 (70%)
Tekhead    posted on 26-01-2012 01:57
Poster: MoXeGy
Klopt wel wat je verteld, maar dan komen massaal de underground feesten terug?

die waren er vroeger ook, net als nu ook nog. Maar ze willen maar niet snappen dat ze daarmee veel mislopen en nog weinig controle hebben op de mensen en heel veel inkomsten mislopen omdat er nergens btw, taxen of royaltie's op betaald worden, en wordt het bijna onmogelijk om de malafide en andere illegale praktijken aan te pakken. Ze leren in europa niet van de fouten van andere landen, en regime's.
djmathijs    posted on 26-01-2012 10:22
Zijn er nog mensen van plan om naar viva la carneval te gaan? Heb namelijk nog 2 kaarten liggen..
Estacy    posted on 26-01-2012 16:35
EINDELIJK heb ik dan nieuwe luidsprekers gekocht! morgen ga ik ze ophalen, word een leuk weekend voor mn ouders :p
Pur-D    posted on 26-01-2012 16:44
Onderweg naar Tilburg! Na lange tijd weer een keertje naar Men At Work
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Xurion    posted on 26-01-2012 20:17
Wat werkt dat Parallels voor MAC echt fantastisch joh!
MrQreeny    posted on 27-01-2012 13:28
'Music is the universal language of mankind...'
Henri_D    posted on 27-01-2012 13:50
:p en terecht! Is niet biertje dat je vaak drinkt, maar best wel lekker (zeker omdat ik normaal niet graag bruin bier drink. Maar dit was best te smaken). Wel vind ik het vreemd dat sint-bernardus 12 maar op ergens in de 40 staat terwijl dat het normaal exact hetzelde bier is. Is gewoon niet in de abdij gebrouwen, maar wel volgens zelfde recept en waar ze vroeger ook westvleteren gingen brouwen (goeie tip voor wie dus niet aan westvleteren kan raken. Het is ook veel goedkoper.)

We mogen toch eens met iets positief ook in het nieuws komen lol.
LilQuint    posted on 27-01-2012 18:19
User edit by LilQuint on 27-01-2012 @ 18:20:25 (4%)
Henri_D    posted on 27-01-2012 18:26
that video is private...

:p weet niet als we iets moesten zien?
LilQuint    posted on 27-01-2012 18:36
HUUUH?
Oke. Eventjes aanpassen haha!
Tekhead    posted on 27-01-2012 23:00
Poster: MrQreeny
Belgen en bier :P :
http://www.bnr.nl/topic/waterkoeler/794864-1201/het-allerbeste-bier-komt-uit-belgi

Belgen en hun Bier ja, mogen wij best trots op zijn.

dat belgie de meest verschillende en grootste in aantal hebben weet elke liefhebber, at we het beste bier hebben is ook al lang een feit, maar dit is ook weer een online poll en vraag me dus af, volgens welke criteria is West-Vleteren het beste bier ter wereld ? De echte bier liefhebbers en kenners zullen het verkiezen voor z'n smaak en het hele verhaal dat er rond hangt, maar de andere om het verhaal, want er zijn zeer weinig mensen die al West Vleteren gedronken hebben. Buiten een eenmalige beperkte verkoop in Colruyt kan West Vleteren enkel en alleen gekocht worden in de abdij in West Vleteren zelf, en max 1 bak per persoon, en max 2 per auto. Dit is volgens de oer-oude, conservatieve regels van de abdij orde, namelijk dat de winst uit verkoop dient voor hun levensonderhoud en onderhoud en herstellingen van hun abdij, geen verkoop puur commercieel, mooi toch ?

BTW, wist je dat de nieuwe CEO van Brouwerij Grolsch een Belg is, en dat Heineken al sinds 2005 geleid wordt door een Belg ?
Estacy    posted on 27-01-2012 23:34
Net uren en uren naar mn nieuwe speakerset geluisterd, Boston A-25 speakers met een Klipsch SUB 10.?
Als je dan Dire Straits aanzet, nondetering net of je er zelf bent. Durf tegen iedereen met een Syrincs set te zeggen (al heb ik die nog niet geluisterd) ?: bring it on!
Tekhead    posted on 27-01-2012 23:38
Poster: Estacy
Net uren en uren naar mn nieuwe speakerset geluisterd, Boston A-25 speakers met een Klipsch SUB 10.?
Als je dan Dire Straits aanzet, nondetering net of je er zelf bent. Durf tegen iedereen met een Syrincs set te zeggen (al heb ik die nog niet geluisterd) ?: bring it on!

Boston Acoustics, als die even beestig klinken als hun car-hifi speakers, dan kan ik me er al iets bij voorstellen Wooooowww
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

152 Users online: 9 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 33.359
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.424.137