Poster: rickydadrumOki, heb je nog dingen die er eventueel aan toegevoegd kunnen worden? =]
@ Floriz: Klinkt aardig, maar nog iets te basic
Poster: SebaszGa er even naar kijken, lange nacht als ik het zo bekijk haha,.
nee dat denk ik niet trouwens, maar iets meer punch op je kick zou geen kwaad kunnen denk ik, dus iets anders compressen?
Poster: rickydadrum
ik gebruik (sorry guys) zelf soms proxy voor the piratebay en er zijn er echt honderden
Poster: Sebasz
waarom denk je dat ik een vpn gebruik met dynamisch ip?scheelt weer blokkades van TPB omzeilen?
waarom denk je dat ik een vpn gebruik met dynamisch ip?scheelt weer blokkades van TPB omzeilen?
Poster: rickydadrum
haha, dat kan nattuurlijk ook
Poster: rickydadrumWel bij sites die niet je favoriet zijn??
ik hecht toch een bepaalde waarde aan deze site! ookal gaan er wel eens dingen mis, ik zou zoiets niet bij 1 van mijn favoriete sites durven doen!!
Poster: Ashley
Okay ik heb zin in iets positiefs.
Wie is er in voor wat muziek gelul? uitwisselen van tracks? discussies? elkaars muziek checken? feedback nodig?
Add me ff op facebook en dan zie k je zo op de chat www.facebook.com/iamlunaludmila
Draai je eigenlijk ook andere stuff nog dan tech house? Aangezien je dat eerst wel deed?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.