Poster: djwillem
alsnog de xone 92 die is al bekent in discotheken en de kwaliteit is hiervan bekend. de djm-800 is totaal niew en zou ik niet snel nemen, en zal ook nog niet zo snel in discothken staan. en het is nog afwachten hoe ver de djm-800 het gaat schoppen
quote: |
Poster: Reind Als het goed is gaan Jeroen en ik daar voorgoed een einde aan maken binnenkort door gewoon een compleet verhaal te maken met alle topmixers en daarvan de keiharde feiten te publiceren op het i-net waardoor er een duidelijk op feiten gebaseerd verhaal is omtrent de geluids kwaliteit van mixers en we mensen die zo maar met een loze ongefunceerde mening op de proppen komen keihard om hun oren kunnen meppen met de resultaten. |
Poster: xochi
... terwijl pioneer of numark eerst een prijs maken en dan proberen zo goedkoop mogelijk alle wensen erin te proppen ten kosten van de kwaliteit om de kostprijs zo laag mogelijk te houden.
Xone92 zou mijn voorkeur hebben, omdat ie zowiezo beter klinkt
Xone is gebouwd met uitgezochte kwaliteit componenten en toen is er een prijs van gemaakt terwijl pioneer of numark eerst een prijs maken en dan proberen zo goedkoop mogelijk alle wensen erin te proppen ten kosten van de kwaliteit om de kostprijs zo laag mogelijk te houden.
Poster: Rhinodas waar , maar feit is dat het filter van de djm digitaal is en van de xone analoog.Ik heb genoeg met filters gewerkt om te weten dat digitaal altijd onderdoet voor analoog in dit geval !verder oordeel ik ook niet over de mixer !
een alternatief is om je envelope open te laten gaan gedurende het ehele nummer , niemand zal dan``harde filtereffecten``waarnemen, maar mensen zullen wel tandenknarsend dansen omdat die sound zo lekker rauw is en die plaat daardoor zo VET de zaal in komt.
En tussen produceren en draaien zit niet zo heel veel verschil want je kan als je draait in combi met bijvoorbeeld ableton toch echt de gekste setjes in elkaar draaien.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.