ik heb ongeveer een maand geleden een nieuwe set gekocht, met 2 reloops rmp-2 mk||. In het begin werkte alles uitstekend, maar na 2 weken kwam er soms wat ruis als mijn liedje speelde. In het begin kwam dat erg weinig voor, en ging het weer weg alsk ik mn cd er uit haalde en hem er weer in stak, maar het kwam meer en meer voor na een tijdje. Toen was er ruis (enkel ruis, je kon geen muziek meer horen) nadat ik een half uur aan het spelen was, en de ruis ging ook niet meer weg. Dan stopte ik en begon een half uur later opnieuw, en toen was de ruis weer weg, maar na een tijdje spelen kwam hij weer terug. Soms ging hij ook even weg als je een tik op de tafel gaf, waar mn set opstond. Maar nu is er al ruis vanaf de eerste second dat ik speel, en hij is niet meer weg te krijgen. De ruis is by the way enkel bij mijn ene cd speler, de andre werkt nog steeds perfect.
Ik weet dus echt niet wat het is, ik heb ook al vanalles geprobeerd. Andere audio kabel, op een ander kanaal aangesloten, heb een product gekocht dat de lens reinigt om mijn cd's te lezen want het kon misschien stof zijn op de lens, maar niets helpt.
Als er iemand weet wat het probleem is en wat ik er tegen kan doen, help mij aub... Kan ik het oplossen of moet hij terug, ik heb nog steeds garantie maar ik wil hem liever niet terugbrengen omdat ik hem dan weer een hele tijd kwijt ben...
alvast bedankt ;p
What do you think about probleem reloop rmp-2, ruis ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
1 member likes thisAls je de audio kabels ect al vervangen hebt en verschillende cd's hebt geprobeerd kun je hem het beste gewoon wegbrengen. Zou er zelf niets meer aan doen als je nog garantie hebt.
This is an old Topic
No new postings for 4.685 days. Post CommentThat would be 156.2 months or a whopping 12.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.