Nieuwe Gear... vers van de pers?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Nvie    posted on 19-01-2006 17:32
Iedereen heeft het natuurlijk al gezien en opgemerkt, want de beurzen met dé nieuwste gear staan weer op de stoep.

Misschien leuk om elkaar in dit topic op de hoogte te houden van de nieuwe speeltjes van diverse producenten, met een e.v.t. link naar het forum topic.

Kick off:

Mixer -> Pioneer DJM 800
Mixer -> Pioneer DJM 400

What do you think about Nieuwe Gear... vers van de pers? ??

Vote :   

Jorrit    posted on 19-01-2006 17:54
Nieuwe speeltjes... Ik denk dat Numark wel een groot aandeel aan nieuwe speeltjes inbrengt...
djdinaio    posted on 19-01-2006 17:57
wanneer komen deze speeltjes op de markt... of zijn ze nog bezig met de promo types??
MadSteven    posted on 24-01-2006 12:22
Nou, ik had ze nog niet gezien, maar okee... Tis ook nog geen tien dagen later, dat scheelt Happy, laughing
Reind    posted on 24-01-2006 13:33
Je kunt ook gewoon bij mij op de site kijken, met alle hulp die ik ontvang van zowel mensen uit NL als uit de States heb ik heeeel veel nieuws (samen met skratchworx, gearjunkies.... ik heb echter al het nieuws terwijl hun links en rechts nog wel eens wat laten liggen) altijd wel als 1 van de eerste.
Nvie    posted on 24-01-2006 15:13
Reinds promo uurtje...
robertvisser    posted on 24-01-2006 15:39
en gelijk heeft hij!!

Lead    posted on 24-01-2006 15:56
Let the BASS be louder
dj-remon    posted on 24-01-2006 16:19
ze zien er gelikt uit ik ben benieuwd waneer ik de brochures bij pioneer kan halen Happy, laughing
Reind    posted on 24-01-2006 17:25
Poster: Nvie
Reinds promo uurtje...

Ach dat is al lang niet meer nodig, iedereen kent de site ondertussen wel (althans als ik de bezoekers aantallen zie kun je daar wel vanuit gaan) en iedereen heeft er zo zijn mening over. Er zijn mensen die me een ontiegelijke lul vinden en me net zo lief op de brandstapel gooien en er zijn mensen die het een mooie aanvulling vinden op wat er op dit moment aan dj sites is.

Voor mij is het niets anders als een iets te erg uit de hand gelopen hobby en soms heb ik wel eens het idee dat het me een beetje boven de pet uit stijgt en mensen TEveel waarde hechten aan 1 mening.

Daarnaast ben ik geen concurent voor deze site en omgekeerd ook niet en ga ik liever met de mensen van een site als deze door 1 deur. Behalve dat het soms verrekte makkelijk is om ook eens ergens anders aan te kloppen is het naar mijn mening vooral belangrijk dat je elkaar het leven niet zuur maakt maar elkaar aan vult.... daar heeft iedereen uiteindelijk het meeste aan.

Even wat anders...... Jeroen, heb jij een djresource logo'tje voor bij mij in het nieuwsbericht van de DJM400 en DJM800. Vind een plaatje wat mooier staan als een stukje platte tekst (zo van: klik hier om de uitgebreide specs op ::djresource logo:: te bekijken) wat gelinkt word naar jou samenvattingen van de nieuwe producten.
User edit by Reind on 24-01-2006 @ 17:30:43 (32%)
Nvie    posted on 24-01-2006 17:29
Poster: Reind

Ach dat is al lang niet meer nodig, iedereen kent de site ondertussen wel (althans als ik de bezoekers aantallen zie kun je daar wel vanuit gaan) en iedereen heeft er zo zijn mening over. Er zijn mensen die me een ontiegelijke lul vinden en me net zo lief op de brandstapel gooien en er zijn mensen die het een mooie aanvulling vinden op wat er op dit moment aan dj sites is.

Voor mij is het niets anders als een iets te erg uit de hand gelopen hobby en soms heb ik wel eens het idee dat het me een beetje boven de pet uit stijgt en mensen TEveel waarde hechten aan 1 mening.

Daarnaast ben ik geen concurent voor deze site en omgekeerd ook niet en ga ik liever met de mensen van een site als deze door 1 deur. Behalve dat het soms verrekte makkelijk is om ook eens ergens anders aan te kloppen is het naar mijn mening vooral belangrijk dat je elkaar het leven niet zuur maakt maar elkaar aan vult.... daar heeft iedereen uiteindelijk het meeste aan.

Ik zei alleen maar promo uurtje, dat was het toch Winking my eye
Reind    posted on 24-01-2006 17:32
Het was om even duidelijk te maken dat ik de zaak hier niet vol kom spammen of mezelf beter vind dan..... Winking my eye

Jorrit    posted on 24-01-2006 17:39
Poster: Reind

Even wat anders...... Jeroen, heb jij een djresource logo'tje voor bij mij in het nieuwsbericht van de DJM400 en DJM800. Vind een plaatje wat mooier staan als een stukje platte tekst (zo van: klik hier om de uitgebreide specs op ::djresource logo:: te bekijken) wat gelinkt word naar jou samenvattingen van de nieuwe producten.

Ik ben dan wel geen Jeroen, maar misschien kan ik helpen:

PatrickBeuken    posted on 24-01-2006 17:58
Noem je dat klein? Niet dus :P Reind bedoeld vast zoiets:
Jorrit    posted on 24-01-2006 18:02
Je kan alles verkleinen, en je ka ook het stukje links onder pakken. Je kan ook vragen aan Jeroen of hij een nieuwe bouwt...
En last but not least, we kunnen ook gewoon weer ontopic gaan Winking my eye
Lead    posted on 24-01-2006 22:42
Dat logotje kom ik morgen nog even op terug... max afmeting ??
Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 25-01-2006 00:39
niets sensationeel die mixers
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Reind    posted on 25-01-2006 00:43
Poster: Lead
Dat logotje kom ik morgen nog even op terug... max afmeting ??

Maak er wat moois van zou ik zeggen, zolang ie maar niet beeld vullend is Winking my eye en mooi op een witte achtergrond weg gewerkt kan worden. (dus op een doorzichtige / witte achtergrond zou heel mooi zijn).

Pak hem beet een pix of 150 breed en maximaal 30 hoog? Blijft ie mooi subtiel maar valt ie wel op.

This is an old Topic

No new postings for 6.834 days.
 Post CommentThat would be 227.8 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

85 Users online: 10 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 13.132
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.973.362