Poster: Nvie
Reinds promo uurtje...
Ach dat is al lang niet meer nodig, iedereen kent de site ondertussen wel (althans als ik de bezoekers aantallen zie kun je daar wel vanuit gaan) en iedereen heeft er zo zijn mening over. Er zijn mensen die me een ontiegelijke lul vinden en me net zo lief op de brandstapel gooien en er zijn mensen die het een mooie aanvulling vinden op wat er op dit moment aan dj sites is.
Voor mij is het niets anders als een iets te erg uit de hand gelopen hobby en soms heb ik wel eens het idee dat het me een beetje boven de pet uit stijgt en mensen TEveel waarde hechten aan 1 mening.
Daarnaast ben ik geen concurent voor deze site en omgekeerd ook niet en ga ik liever met de mensen van een site als deze door 1 deur. Behalve dat het soms verrekte makkelijk is om ook eens ergens anders aan te kloppen is het naar mijn mening vooral belangrijk dat je elkaar het leven niet zuur maakt maar elkaar aan vult.... daar heeft iedereen uiteindelijk het meeste aan.
Even wat anders...... Jeroen, heb jij een djresource logo'tje voor bij mij in het nieuwsbericht van de DJM400 en DJM800. Vind een plaatje wat mooier staan als een stukje platte tekst (zo van: klik hier om de uitgebreide specs op ::djresource logo:: te bekijken) wat gelinkt word naar jou samenvattingen van de nieuwe producten.