Ik heb overal op internet gezocht en ook op deze website maar ik kan het maar niet vinden. Mijn probleem is dat ik een keyboard heb, helemaal mooi aangesloten enzo. Als ik record klik in FL, dan automation & score en dan de noten speel hoor ik ze wel en zie ik ook welke noten er zijn aangetikt, alleen het probleem is dat het niet wordt neergezet zegmaar. Er komen geen groene balkjes op de plek waar ik speelde. Dat wil ik wel graag hebben zodat ik live kan spelen. Waarschijnlijk weet een van jullie wel hoe ik dit kan oplossen. Hoop het in ieder geval!
Jasper
What do you think about Midi probleempje FL ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
mss ook 2de muisknop? op de algemene playknop en alleen score aan klikken
This is an old Topic
No new postings for 4.733 days. Post CommentThat would be 157.8 months or a whopping 13 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.