350-set + traktor pro 2.... HELP
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rikkk010    posted on 29-12-2011 17:34
oke ik heb een pioneer 350 set en ik wil deze graag gebruiken met mn macbook en traktor pro 2, ik heb de cdj's enalles aangesloten en de knoppen reageren ook, maar het geluid speelt af door de speaker van de macbook zelf, en gaat dus niet terug door de mixer... als ik een van de coreaudio geluidskaarten van de cdj's kies dan gaan opeens allebei de cdj's over 1 kanaal, dus kan ik niet meer eq'en ofniks... iemand die hier een oplossing op weetConfused HELP
no problems, just solutions.

What do you think about 350-set + traktor pro 2.... HELP ??

Vote :   

jochemke    posted on 29-12-2011 17:37
Ik ben niet echt bekend met mac's maar ik heb hier en daar al opgevangen dat je een samengesteld apparaat moet maken (aggregated device fz), kweet niet of dat je helpt.

en misschien helpt dit je ook een beetje: link
rikkk010    posted on 03-01-2012 20:02
iemand die hier wel iets vanaf weetConfused
winfakt    posted on 03-01-2012 20:23
Ik had eerst ook problemen met men 350's en VDJ heb toen ff een update van men cdj's gedaan en het was opgelost
rikkk010    posted on 03-01-2012 20:39
de firmware van de cdj's is helemaal geupdate, en traktor reageert ook wel, alleen komt het geluid terug via 1 kanaal op de mixer... iemand een foto ofzo van de goede instellingen in traktor?? heb al vanalles geprobeerd.
Yorick    posted on 03-01-2012 21:55
samengesteld apparaat maken en in traktor extern selecteren bij output
rikkk010    posted on 04-01-2012 00:37
oke dat is alweer wat meer info, hoe doe ik dat? dat samengesteld apparaat maken? ben niet zo skilled qua traktorinstellingen...
thanks voor de tip btw!
Danil    posted on 04-01-2012 01:32
Ik denk dat het nooit echt optimaal zal werken;
Ik had er ook problemen mee, je moet bij je hulpprogramma's het icoontje aanklikken met het midi-keyboardje, daarna links onder op het plusje klikken en de 2 cdj's samenvoegen in 1 'apparaat'.

Daarna moet je in traktor dit apparaat selecteren. Maar ik zeg het je, je doet het liever niet ...
De platter reageert niet zoals het moet en sommige knoppen krijgen een hele andere functie, daarom ben ik terug overgestapt op CD's Happy, laughing
Ywe    posted on 04-01-2012 09:24
Maar dat alles kan je zelf weer mappen. Of andere mappings gebruiken. Kijk maar eens op traktor bible website
Sandr    posted on 04-01-2012 14:06
Te veel moeite om het helemaal uit te leggen dus

KLIKKERDEKLIK voor de handleiding
Play that funky music white boy....
DJKIWI    posted on 05-01-2012 00:44
Misschien zit ik fout, maar volgens mij moet je op de cdj350 kiezen voor device 1 en voor device 2.
Je doet dit door op de push button de klikken, en onder midi voor device 1 op de ene speler en device 2 op de andere speler te kiezen.
Zo maak je gebruik van de geluidskaart van de cdj.
rikkk010    posted on 05-01-2012 13:19
Poster: Danil
Ik denk dat het nooit echt optimaal zal werken;
Ik had er ook problemen mee, je moet bij je hulpprogramma's het icoontje aanklikken met het midi-keyboardje, daarna links onder op het plusje klikken en de 2 cdj's samenvoegen in 1 'apparaat'.

Daarna moet je in traktor dit apparaat selecteren. Maar ik zeg het je, je doet het liever niet ...
De platter reageert niet zoals het moet en sommige knoppen krijgen een hele andere functie, daarom ben ik terug overgestapt op CD's Happy, laughing

ik heb hem aant werken door je advies! thanks!!
rikkk010    posted on 05-01-2012 13:20
Poster: Yorick
samengesteld apparaat maken en in traktor extern selecteren bij output

thanks!!

This is an old Topic

No new postings for 4.686 days.
 Post CommentThat would be 156.2 months
or a whopping 12.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

58 Users online: 7 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 14.597
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.980.775