dvd van Denon?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ferry    posted on 19-01-2006 14:13
Op de Denon Pro site staat een knop van denon dvd players, het vakje is leeg, zouden zij ook met een tegenhanger van de dvj-x1 komen?

What do you think about dvd van Denon? ??

Vote :   

Lead    posted on 19-01-2006 14:28
Die staat er al een jaar zo.... misschien overmoedigheid, of willen ze er iets mee zeggen Winking my eye
Let the BASS be louder
Ferry    posted on 19-01-2006 14:40
"Looks like 2006 is all about mixers! Is Denon going to be on the same boat?
Or will they be releasing information about the new DVD Player? "
Quote van het denon forum, er komt er dus wel degelijk eentje aan......
whoehahaha

[edit: graag bronvermelding als dit soort berichten worden aangehaald]
Mod edit by Lead on 21-01-2006 22:47 (38%)
Winston    posted on 21-01-2006 22:44
Numark heeft nu de grootste lijn aan DVD producten, maar is vnl. video gericht. Ik bedoel je hebt niet dezelfde DJ interface als bij hun CD-plyers. Maar ze proberen waarschijnlijk de toekomstige DVD markt te domineren door nu met goedkopere spullen te komen dan Pioneer. Logisch dat Denon ook wil volgen, maar een draaiende platter in combinatie met beeld geeft ze waarschijnlijk enorme koppijn. 
De kans is groot dat de Pioneer DVJ-x1 de industry standard over een aantal jaren overneemt van de CDJ-1000mkII. Als je geen beeld op de schijf zet, kun je op DVD format veel meer muziek zetten. Ik denk niet dat Pioneer op de CDJ-1000 mp3 zal zetten, want waarom zou je op een high end player een minder goed medium afspelen.

DVD combineert de voordelen van mp3 van veel tracks op 1 schijf en CD geluidskwaliteit. En dan heb je nog beeld voor clips en visualizations. In combinatie met MIDI voor de besturing van videomixers en lightshows worden de toekomstige performances spectaculairder. De next best thing zou zijn een een feature reduced DVJ-x8(00) zodat het betaalbaarder wordt. Liefst met memory card.

Ik maak me zorgen dat ik over een paar jaar alle muziek CD's moet omzetten naar DVD. Ik spaar nu voor 1/2 CDJ-1000mkII's en dat is in principe een aankoop voor het leven. Ik zou dan niet weer opnieuw willen investeren in DVJ's. Wat denk je dat de toekomst zal zijn? Moet ik wachten op een goedkopere Pioneer DVJ?
Tic Toc
DJ_Inspiration    posted on 22-01-2006 11:32
Poster: Winston
Ik maak me zorgen dat ik over een paar jaar alle muziek CD's moet omzetten naar DVD. Ik spaar nu voor 1/2 CDJ-1000mkII's en dat is in principe een aankoop voor het leven. Ik zou dan niet weer opnieuw willen investeren in DVJ's. Wat denk je dat de toekomst zal zijn? Moet ik wachten op een goedkopere Pioneer DVJ?

Ik denk dat iedereen zich die vraag begint te stellen nu..
Ik ben er ook heel benieuwd achter hoe de toekomst zou zijn.
Stephanie    posted on 22-01-2006 16:07
IK denk nog steeds dat de toekomst inderdaad DVD zal zijn. In welk DVD-format dan ook (Blue-Disc is geloof ik nog steeds in ontwikkeling). De combinatie van geluid met beeld blijkt toch nog steeds een enorme fascinatie op te roepen bij het publiek. Gisteravond een show met de DVJ's gedraait en het publiek was niet weg te slaan bij de schermen. Maar het zal allemaal nog wel een paar jaartjes gaan duren...zeker als je kijkt hoe lang het duurde voordat de CD de "standaard (oei...gevaarlijke uitspraak) werd.
DJ-Emotion    posted on 22-01-2006 16:23
Poster: Winston

Je zorgen zijn ongegrond.
Techniek wat je vandaag koopt is morgen weer oud.
Dit is inerent aan de ontwikkelingen van de techniek.

Daarom moet je nu kopen wat je nu nodig hebt, rekening houdend met wat je denkt nodig te hebben in de toekomst.
Maar uitsluiten kun je niet.

CD zal ooit verdwijnen, maar zeker niet worden opgevolgd door DVD.

En voorlopig blijven CD's nog wel even....

Tegen de tijd dat die niet meer te koop zijn is je oog al lang weer op nieuwe
DJ gear gevallen

This is an old Topic

No new postings for 6.811 days.
 Post CommentThat would be 227 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

60 Users online: 9 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 16.110
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.850.822