Wat vinden jullie hiervan?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Drumworks    posted on 19-12-2011 19:29
hey guys, ik kwam deze video tegen van steve angello.... hij houdt het publiek gewoon letterlijk voor de gek. dit zou toch niet moeten kunnenCool.. wat een eikel. Dan kun je nog wel zo beroemd zijn, maar dit slaat echt letterlijk nergens op... wat vinden jullie hiervan?
http://www.dumpert.nl/mediabase/1644611/d188e85d/steve_angello_is_gemakzuchtig.html

ik ben erg benieuwd, is dit wat de dj is geworden? dan kan ik beter mijn hobby opzeggen.
ik hoor het welCool
The beats are still banging :)

What do you think about Wat vinden jullie hiervan? ??

Vote :   

tek-zotic    posted on 19-12-2011 19:35
had dit al eens gezien, vind ik erg schandalig, zeker als je weet hoeveel geld hij daar opstrijkt. IK vind ook dat hij er erg bizar bij staat, alsof hij zich in een andere wereld bevind
Rilano    posted on 19-12-2011 19:44
meteen uit de booth vandaan halen en nooit meer laten draaien gewoon te belachelijk voor woorden dit kijk hoe die erbij staat
party and get wasted
PhonoGraaf    posted on 19-12-2011 19:48
Oh shit wat nep. Ik was gelukkig niet hier maar in de (hard) techno tent.

Hij raakt inderdaad niet veel anders aan dan de mixer. Je zou toch denken dat als je 4 CDJ2000's voor je hebt staan je handjes wel gaan jeuken! Dit is gewoon een simpele premix die je met Magic Music Maker nog in elkaar kunt zetten, en met een premix kun je niet eens rekening houden met het publiek. Hij gaat er dus indirect vanuit dat het publiek 'toch wel los gaat' op deze toegankelijke vorm van house muziek, en hij heeft nog gelijk ook!

Zeker zo'n grote naam had wel beter moeten weten! Ik zou hem niet eens meer vragen om op een event te komen draaien, of hij nu veel publiek trekt of niet... Dan maar een echte dj.
Drumworks    posted on 19-12-2011 19:49
blij dat de rest hier ook zo over denkt!!Cool ik vind dit echt erg beschamend, dat er zulke mensen rondlopen die zich dj durven te noemen....
Estacy    posted on 19-12-2011 19:51
is hier al eens voorbij gekomen
////www.djresource.eu/Forum/topic/21821/highlight/STEVE%20ANGELLO/

maar aan de andere kant is het niet onmogelijk om zo te draaien dat het lijkt alsof het voorgemixt is. koptelefoon/in ears? nergens voor nodig. 0,8% regel, autocue, waveform, en je muziek kennen en klaar
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Drumworks    posted on 19-12-2011 19:52
o sorry echt niet gezien! wat je zegt zou kunnen, maar als je ziet dat er een nieuwe track ingemixt wordt, terwijl hij niet eens aan de knoppen komt, is het wel duidelijk voor mijCool
D-From-Dutch    posted on 19-12-2011 19:55
tja, maar ik zou bent in zij schoenen willen staan ik bedoel had ik maar zoon naam.
music is a religion
PhonoGraaf    posted on 19-12-2011 19:55
Estacy, het is ook niet onmogelijk, maar hij raakt die CDJ's ?berhaupt niet aan. Lijkt me erg lastig mixen... Winking my eye

Maar mensen, dit staat op de Steve Angello Wikipedia:

On 8 August 2011, a video of Steve Angello's set at the Dutch EDM festival was uploaded to YouTube under the title 'Steve Angello ? How To Fake Your Fans'. The video contained footage of Steve Angello playing from the CDJ with no headphones on, which suggests that Angello had been playing pre-recorded sets. The video was removed days later due to copyright infringement. Angello responded to the video via Twitter, stating that his lighting and fx team needed time to sync the 'firework show' at the end of Angello's performance. Thus, Angello was required to play a pre-recorded 'medley mix' in order to sync the music with the 'firework show.' However the pre-recorded part of the set was only the last 11minutes Angello noted for a grand finale. Other sources?who have seen the video and reputable DJs?noted the CDJ was flashing red, meaning that certain track is coming to an end. If Angello's entire set was pre-recorded the CDJ could not possibly recognize the ending of a track in the middle of a recorded set.?

Geen idee of zijn excuus waar is, maar het kan natuurlijk ook gewoon een makkelijke manier zijn om eronder uit te komen.
Hij wil natuurlijk wel publiek blijven trekken, ook zonder dat hij echt draait.

@?D-From-Dutch, zo'n naam moet je natuurlijk wel verdienen, en dat doe je niet door je publiek (die vrij veel betaald) op te lichten. Ook al heeft niemand het door, draaien doe je voor je plezier! Geld is een bijzaak, en zo'n grote naam ook.
Daarnaast moet de dj juist het publiek aanvoelen, en dat doe je niet door van tevoren een mix in elkaar te knutselen.

User edit by PhonoGraaf on 19-12-2011 @ 19:58:45 (28%)
MrTomrubber    posted on 19-12-2011 20:14
ik denk niet dat het alleen de laatste 11 min zijn doe vooraf opgenomen zijn
als je kijkt naar hetgene dat er allemaal in de booth ligt. Als hij daarvoor 'live' draaide had er op zijn minst wel nog ergens een cd map of een usb-stick mogen liggen en tot zover ik kan zien ligt daar niks wat muziek kan bevatten en hij staat meer met zijn rug naar het publiek en rustig een sigaretje te roken als op z'n minst aan zijn knoppen of faders te komen.
PhonoGraaf    posted on 19-12-2011 20:16
Poster: MrTomrubber
ik denk niet dat het alleen de laatste 11 min zijn doe vooraf opgenomen zijn
als je kijkt naar hetgene dat er allemaal in de booth ligt. Als hij daarvoor 'live' draaide had er op zijn minst wel nog ergens een cd map of een usb-stick mogen liggen en tot zover ik kan zien ligt daar niks wat muziek kan bevatten en hij staat meer met zijn rug naar het publiek en rustig een sigaretje te roken als op z'n minst aan zijn knoppen of faders te komen.

Precies, daarom vind ik zijn excuus nogal simpel...

This is an old Topic

No new postings for 4.803 days.
 Post CommentThat would be 160.1 months
or a whopping 13.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

90 Users online: 34 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 22.464
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.690.479