Iedereen die een smartphone heeft kent het bekende programma Shazam wel.
Je hoort een nummertje in een kledings winkel, supermarkt of in de auto op de radio.
Even ''Shazam'en'' en je weet welke plaat het is.
Ik ben opzoek naar een software programma van dit programma die ik op mijn Mac of Windows machine kan laten draaien.
Heb diverse all round live sets en om ze allemaal ??n voor ??n te luisteren is te veel werk voor mij (is meer dan tweehonderd uur).
Wie ow wie kan mij helpen?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb dat ook ooit eens nodig gehad en het heette Tunatic. Werkte niet 100% zoals het moest maar sommige vond hij dan weer wel. Zeker eens proberen zou ik zo zeggen.
Ik denk dat je trouwens meer succes gaat hebben als je gewoonweg wat rond google't
Mag ik vragen hoe je aan die all-round livesets komt, hier heb ik zelf namelijk ook wel oren naar. Vind 100 sites waar house mixen op staan maar ben er nog geen tegen gekomen voor all-round livesets.
Doe nog wel eens geluid op evenementen, mn pa heeft een eigen kroeg, collega's die wel eens iets opnamen etc..
Zo kom je nog wel eens aan leuke dingen, maar 7/10 zijn van mij zelf. maar wil playlisten van mijn setjes..
Eigen playlisten? Gaat toch sneller als je zelf rap luistert en de songs neerpent?
This is an old Topic
No new postings for 4.800 days. Post CommentThat would be 160 months or a whopping 13.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.