Ik heb een 4 kanaalsmixer en dan zo verdeelt: microfoon -- Laptop -- CD1 -- CD2
Soms heb ik geluk, want dan is er internet in de buurt en dan kan ik echt elk nummer afspelen die gevraagd wordt, lang leve youtube... (Het grappige is dat mensen je dan echt geweldig vinden omdat je alles hebt haha). Maar normaal gesproken sluit mn harde schijf op mijn laptop aan, dan gebruik ik gewoon Windows Media Player om nummers af te spelen. Op die hdd staat gewoon een shitload aan muziek... Je kan via WMP natuurlijk niet pitchen en zo. Wat ik daarom doe is zorgen dat ik de meeste nummers met een beat wel ergens op cd ofzo bij me heb, zodat ik lekker verder kan mixen. Maar goed als bijv. Guus Meeuwis wordt aangevraagd, dan valt dat toch niet te mixen, en dan draai ik hem dus via mn laptop. Van heel veel top 40 nummers zorg ik dat ik een bootleg heb, als nummer x dan aangevraagd wordt kan je ook gewoon doordraaien zonder dat je tempo eruit valt... Beetje duidelijk hoe ik te werk ga zo

?
Trouwens, ik heb zo'n klein netbookje, die draait geen Traktor. Maar ik denk dat het ook wel te doen is dat je kunt schakelen tussen midi en usb, maar goed dan is het eerder de vraag waarom je niet gewoon helemaal midi gaat draaien

.